شرکت منصوری بار دیگر به سراغ لامبورگینی اوروس رفته و محصولی را معرفی نموده که نسبت به سایر پروژههای قبلی این برند براساس شاسیبلند ایتالیایی، بسیار متفاوت است.
”قدرت پیشرانه 4 لیتری توئین توربو 8 سیلندر لامبورگینی اوروس در وناتوس Evo S به 900 اسببخار رسیده است. “وناتوس Evo S، خودرویی تولیدمحدود با چهره بسیار خشن است که هرچند با منصوری وناتوس در برخی موارد شباهت دارد، اما به واسطه ورودی هوای متفاوت در سپر جلو و باله بزرگ عقب، خود را متمایز نشان میدهد.
ورودیهای هوا در گلگیرهای جلو، رکابهای جانبی و باله سقفی و تزئین بدنه با رنگهای سفید و مشکی، از دیگر ویژگیهای ظاهری وناتوس Evo S به شمار میآید.
براساس اعلام منصوری، خروجی پیشرانه 4 لیتری توئین توربو 8 سیلندر لامبورگینی در وناتوس Evo S به 900 اسببخار قدرت و 1100 نیوتنمتر گشتاور افزایش یافته، هرچند که از اعلام جزئیات بیشتر خودداری نموده است. لازم به یادآوری است که پیشرانه مذکور در حالت استاندارد، 641 اسببخار قدرت و 850 نیوتنمتر گشتاور تولید میکند.
نیروی پیشرانه وناتوس Evo S به رینگهای 24 اینچی منتقل میشود تا این خودرو را ظرف 2.9 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت برساند. حداکثر سرعت وناتوس Evo S هم با 118 واحد افزایش نسبت به لامبورگینی اوروس، به 323 کیلومتر برساعت رسیده است.
تنها یک تصویر از فضای کابین وناتوس Evo S توسط این تیونر آلمانی منتشر شده است، که البته بخش وسیعی از این فضا را به معرض نمایش میگذارد. ترکیب چرم زرد روشن با جزئیات سفید روی فرمان، کفپوشها و پوشش داخلی درها، در تضاد با تریم مشکی براق قرار گرفته است.
منصوری قصد دارد تنها 10 دستگاه از مدل وناتوس Evo S را به تولید برساند.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : motor1.com