• بازسازي جگوار E-Type مدل 1969
  • بازسازي جگوار E-Type مدل 1969
  • بازسازي جگوار E-Type مدل 1969
  • بازسازي جگوار E-Type مدل 1969
  • بازسازي جگوار E-Type مدل 1969

به یاد سال تولد، به کام ملکه

بازسازی استادانه جگوار E-Type مدل 1969

19 خرداد 1401 20:48

بخش «جگوار کلاسیک» به مناسبت هفتادمین سال به قدرت رسیدن ملکه الیزابت دوم، مدل E-Type رودستر سال 1965 را که با دقتی وسواسی بازسازی شده را به نمایش گذاشت. این محصول بخشی از رژه 26 محصول گروه جگوار-لندرور در این مراسم بود.

این خودروی سفارشی متعلق به یک مشتری است که سال 1965 متولد شده است و حالا به اصرار او به یک رودستر E-Type بدل شده است.جگوار E-Type فوق یکی از 15 جگواری بود که در این مراسم به نمایش درآمد و توسط صاحبش رانده شد. این خودرو ماحصل پروژه‌ 60 Collection Edition است که سال گذشته توسط جگوار معرفی شد و برای همه مالکان E-Type بود، که تمایل به به‌روزرسانی خودروی خود داشتند.

این خودروی سفارشی متعلق به یک مشتری است که سال 1965 متولد شده است و حالا به اصرار او به یک رودستر E-Type بدل شده است. جگوار خودرویی را تهیه کرد که دو روز پس از تولد مشتری ساخته شد، البته روی این پروژه یک سال تمام کار کرد.

نمای بیرونی با رنگ آبی متالیک منحصر به فرد برگرفته از پرچم انگلستان پوشیده شده است. تهیه و استفاده از این رنگ به تنهایی چند ماه زمان برده است. سپرهای کرومی براق و رینگ‌های معروف سیمی هم‌چنان مانند نسخه کلاسیک باقی مانده‌اند. اگرچه که چراغ‌ها اکنون به صورت LED در نظر گرفته شده‌اند.

بازسازی جگوار E-Type مدل 1969

مطابق با میراث سنتی E-Type تریم داخلی با روکش چرمی قرمز، فرمان چوبی و کنسول مرکزی فلزی تزئین شده است. با این حال سیستم اطلاعات و سرگرمی خودروی فوق مجهز به نمایشگر لمسی، نقشه‌خوان و اتصال بلوتوث است. درنهایت یک پلاک ویژه روی داشبورد نصب شده تا اثبات کند این E-Type یک خودروی معمولی نیست.

زیر کاپوت یک پیشرانه 4.7 لیتری شش سیلندر خطی قرار گرفته، که جایگزین مدل سنتی 4.2 لیتری شده است. به گفته جگوار، این قوای محرکه نیروی خود را توسط جعبه‌دنده 5 سرعته به چر‌خ‌های عقب منتقل می‌کند. این شرکت هم‌چنین سیستم تعلیق و ترمزها را نیز به‌روزرسانی کرده است و تایرهای پهن‌تری روی آن دیده می‌شود.

دیدگاه کاربران