• بنتلي بنتايگا Speed Feroza Edition تيونينگ منصوري
  • بنتلي بنتايگا Speed Feroza Edition تيونينگ منصوري
  • بنتلي بنتايگا Speed Feroza Edition تيونينگ منصوري
  • بنتلي بنتايگا Speed Feroza Edition تيونينگ منصوري
  • بنتلي بنتايگا Speed Feroza Edition تيونينگ منصوري

900 اسب‌بخار قدرت برای شاسی‌بلند لوکس

معرفی بنتلی بنتایگا Speed Feroza Edition

28 خرداد 1401 14:25

بنتلی بنتایگا از نظر راحتی، قدرت و زیبایی کمبودی ندارد، اما منصوری با ارائه نسخه Speed Feroza Edition از این خودرو، قصد دارد نقاط قوت این شاسی­‌بلند را تقویت کند.

بنتلی بنتایگا Speed Feroza Edition به پیشرانه 6 لیتری توئین توربو 12 سیلندر مجهز شده است، که پس از نصب سیستم اگزوز جدید، تغییرات نرم‌­افزاری و برخی بروزرسانی‌­های دیگر، 900 اسب‌­بخار قدرت در اختیار دارد.طراحی متفاوت جلوپنجره، کاپوت، چراغ‌های مه‌شکن و ورودی­‌های هوا در پایین سپر جلو، از مهمترین تغییرات ظاهری این نسخه ویژه به شمار می‌­آید.

مجموعه‌­ای از قطعات فیبرکربن همچون جزئیات روی گلگیرهای جلو و عقب، درهای جلو و رکاب­‌های جانبی و همچنین باله عقب و قطعات روی سپر عقب، خشونت ظاهری این شاسی‌بلند لوکس را افزایش داده است. رینگ‌های جدید به رنگ مشکی نیز در ایجاد تضاد بصری با رنگ آبی بدنه، موثر واقع شده است.

یکی از مهمترین ویژگی­‌های این نسخه خاص از بنتلی بنتایگا، استفاده از رنگ یکسان برای تزئین بدنه و فضای داخلی است.

منصوری از رنگ آبی فیروزه‌­ای برای تزئین اکثر بخش‌های کابین بنتلی بنتایگا Speed Feroza Edition استفاده کرده که داشبورد، فرمان، صندلی‌ها، کفپوش‌ها و حتی کمربندهای ایمنی را دربرگرفته است. این رنگ روشن در کنار جزئیات فیبرکربن در داشبورد و پوشش داخلی درها، هماهنگی زیبایی پیدا کرده است هرچند که احتمال دارد بنابر سفارش مشتری، رنگ دیگری هم برای این بخش قابل انتخاب باشد.

بنتلی بنتایگا Speed Feroza Edition تیونینگ منصوری

بنتلی بنتایگا Speed Feroza Edition به پیشرانه 6 لیتری توئین توربو 12 سیلندر مجهز شده است، که پس از نصب سیستم اگزوز جدید، تغییرات نرم‌­افزاری و برخی بروزرسانی‌­های دیگر، 900 اسب‌­بخار قدرت و 1250 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد. این میزان قدرت می­‌تواند شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیه­‌ای و حداکثر سرعت 323 کیلومتر برساعت را برای این خودرو فراهم کند.

توجه داشته باشید که خروجی این پیشرانه در حالت استاندارد برابر با 626 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور اعلام شده است.

دیدگاه کاربران