• سوزوکي آلتو نسخه Lapin LC
  • سوزوکي آلتو نسخه Lapin LC
  • سوزوکي آلتو نسخه Lapin LC
  • سوزوکي آلتو نسخه Lapin LC
  • سوزوکي آلتو نسخه Lapin LC
  • سوزوکي آلتو نسخه Lapin LC

خرگوش ژاپنی با قیمت پایه 10 هزار و 400 دلار

معرفی سوزوکی آلتو نسخه Lapin LC

29 خرداد 1401 18:38

خودروهای کلاس Kei ژاپنی (خودروهای کوچک با مصرف سوخت کم) نمونه مناسبی برای ضرب‌المثل «محدودیت خلاقیت می‌آورد» هستند. قوانین مشخصی برای ابعاد، پیشرانه و خروجی آن‌ها وجود دارد. یکی از مدل‌های موجود در این کلاس، سوزوکی Alto Lapin LC است.

قیمت Lapin LC از 10,438 دلار آغاز می‌شود و حداکثر قیمت آن نیز برابر با 12,199 دلار است.در واقع نسخه LC همان Alto Lapin استاندارد است که کمی تغییر و توسعه یافته. اولین تغییر در قسمت جلوپنجره به چشم می‌خورد؛ جلوپنجره نسخه استاندارد، از یک فلز بزرگ تشکیل شده است؛ اما اکنون LC جلوپنجره را کاملاً تغییر داده و کوچک‌تر از قبل شده است. چراغ‌های جلو نیز اکنون حلقه‌ای کرومی دارند.

طراحی بخش عقب همانند نسخه استاندارد است و تنها یک نشان بال مانند با لوگو LC اضافه شده. ظاهر جلویی خودرو نیز، یادآور رنو 4 در دهه 1960 است.

سوزوکی می‌گوید که قصد دارد تا چهره Fronte 360 را در اواخر دهه 60 تداعی کند. به همین خاطر و برای افزایش حس کلاسیک، رنگ‌های سبز روشن، صورتی پاستلی، بژ، قهوه‌ای و آبی را ارائه می‌دهد. تریم دو رنگ با سقف قهوه‌ای و یا سفید نیز در دسترس است.

Suzuki Alto Lapin LC

داخل کابین نیز همانند نسخه استاندارد از سوزوکی آلتو است، اما تفاوت‌های جزئی دارد. تودوزی خودرو ترکیبی از پارچه چهارخانه قهوه‌ای و چرم مصنوعی شکلاتی است. البته قسمت‌هایی نیز مانند پنل درها، به رنگ بژ درآمده‌اند تا از تیرگی کابین جلوگیری شود‌. مشتریان می‌توانند پنل چوبی و یا خاکستری Pearl را برای قسمت داشبورد انتخاب کنند.

از امکانات و تجهیزات این خودرو کوچک می‌توان به گرمکن صندلی و تهویه اتوماتیک اشاره کرد. نمایشگر 7 اینچی اطلاعات و سرگرمی نیز در دسترس است. Lapin در فرانسوی به معنای خرگوش است؛ بنابراین خرگوش‌های متحرکی در صفحه اطلاعات و کیلومتر دیده می‌شود.

Suzuki Alto Lapin LC

سوزوکی Lapin LC از یک پیشرانه سه سیلندر به حجم 660 سی‌سی نیرو می‌‌گیرد، که 63 اسب‌بخار قدرت دارد. گیربکس آن در تمامی تیپ‌ها از نوع CVT است. اما مشتریان می‌توانند سیستم تمام چرخ‌ محرک و یا دیفرانسیل جلو را انتخاب کنند.

قیمت Lapin LC از 10,438 دلار آغاز می‌شود و حداکثر قیمت آن نیز برابر با 12,199 دلار است.

دیدگاه کاربران