• کي ام سي T8 در ايتاليا اسپرت اکوييپ SK
  • کي ام سي T8 در ايتاليا اسپرت اکوييپ SK
  • کي ام سي T8 در ايتاليا اسپرت اکوييپ SK
  • کي ام سي T8 در ايتاليا اسپرت اکوييپ SK

نام جدید برای کی‌ام‌سی T8 در ایتالیا

معرفی اسپرت اکوییپ SK

31 خرداد 1401 18:02

شرکت DR با نام کامل DR Automobili که از سال 2006 تاکنون، محصولات چری، جک و بایک را در ایتالیا عرضه می­‌کند، در جریان نمایشگاه خودرو میلان مونزا 2022، تعدادی از محصولات جدید خود را معرفی کرده است.

با توجه به افزایش استقبال مشتریان از خودروهای پیکاپ، به نظر می‌­رسد DR هم تصمیم به تکمیل سبد محصولات خود دارد.یکی از این خودروها، یک پیکاپ به نام اسپرت اکوییپ SK است که از مدتی قبل با نام کی ام سی T8 در ایران به فروش می­‌رسد. با توجه به افزایش استقبال مشتریان از خودروهای پیکاپ، به نظر می‌­رسد DR هم تصمیم به تکمیل سبد محصولات خود دارد.

اسپرت اکوییپ SK یک پیکاپ پنج نفره است، که ابعاد آن در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 5.315، 1.83 و 1.815 متر اعلام شده.

اسپرت اکوییپ SK حاضر در نمایشگاه میلان مونزا 2022، با رنگ قرمز بدنه و رنگ مشکی برای سقف و رینگ‌ها تزئین شده درحالی‌که نشان Sportequipe هم بالاتر از جلوپنجره بزرگ و مشبک این وانت به چشم می­‌خورد.

کی ام سی T8 در ایتالیا اسپرت اکوییپ SK

نیروی محرکه اسپرت اکوییپ SK از پیشرانه 2 لیتری کامون‌ریل با 136 اسب‌­بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور تامین شده است، که به یاری جعبه دنده شش سرعته دستی و سامانه چهارچرخ محرک، این خودروی 2040 کیلوگرمی را به حرکت درمی­‌آورد. زوایای حمله و خروج و ظرفیت یدک‌­کشی اسپرت اکوییپ SK به ترتیب 31 و 24 درجه و 2 تن اعلام شده است.

روکش چرم آلکانترا، سانروف، نمایشگر عمودی 10.4 اینچی لمسی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، کروزکنترل، کنترل فشار باد تایر و تهویه مطبوع، از مهمترین امکانات رفاهی این پیکاپ چینی در بازار ایتالیا خواهد بود.

دیدگاه کاربران