• شرايط تحويل حضوري ايران خودرو

افزایش عرضه سورن پلاس و سرعت گرفتن تحویل آن

شرایط تحویل حضوری ایران خودرو 1402

26 دی 1402 10:52

علت تاخیر تحویل محصولات ایران خودرو چیست؟

کیوان پناهی، مدیر عملیات فروش ایران خودرو، دلیل تاخیر در تحویل برخی خودروها را استقبال زیاد در سامانه و همچنین مشکلات تامین ارز قطعات اعلام کرد.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ هزار دستگاهی تولید خودرو نسبت به سال قبل در این شرکت، درباره دلایل تاخیر در تحویل برخی از خودروها توضیح داد، چون تعداد ثبت نام در سامانه یکپارچه بیش از حد انتظار بوده است. ۵۵ هزار دستگاه خودرو در ایران خودرو تولید شده و تعهدات معوق این شرکت هم در حال حاضر ۵۵ تا ۶۰ هزار دستگاه است. البته شرایط معوق بیش از ۳۰ روز نیست و اکثرا کمتر از ۳۰ روز از موعد گذشته است.

وی افزود  تلاش می‌شود خودروهایی که شرایط معوق آن‌ها بیش از ۳۰ روز است، زودتر تحویل داده شود. دنا پلاس و تارا از جمله خودروهایی هستند، که بیش از ۳۰ روز از تعهد آن‌ها گذشته است. در مورد تعهداتی مثل دنا پلاس هم که مشکل شماره‌گذاری دارند، اگر با همکاری سازمان ملی استانداد بهینه‌سازی انجام شود، تعهدات صورت گرفته به زودی تحویل داده می‌شود. بخشی از علت تاخیر تحویل دنا پلاس و تارا، به خاطر تاخیر در تامین قطعات و تخصیص ارز و مشکلات ناشی از تحریم بوده که قرار است با مساعدت وزارت صمت و بانک مرکزی به زودی حل شود.

آقای پناهی گفت خودرو ۲۰۷ هم در سامانه بیش از حد انتظار ثبت شده است. تلاش می‌کنیم تعهدات معوق به کمترین حالت برسد. تولید ۲۰۷ هم از ماه گذشته رو به افزایش بوده و تعهد معوق به زودی جبران می‌شود. تعهدات هایما هم کمی تعویق داشته که تولید آن مجدد آغاز می‌شود و تعهدات معوق هایما اس ۷ هم به زودی تحویل داده می‌شود. بخشی از تعهدات معوق به این دلیل بود که تلاش کردیم هر چه در سامانه، وعده داده شد، ثبت نام شود که حجم زیادی تعهد ایجاد کرد. اما به همان میزان توان تولید بالا رفته است. امیدواریم تعهدات معوق که ناشی از استقبال زیاد در سامانه بوده به زودی جبران شود.

افزایش عرضه سورن پلاس و سرعت گرفتن تحویل آن

آبان 1402: شرکت ایران‌خودرو برای تسریع در اجرای تعهدات فروش سورن پلاس، از هفته آینده ظرفیت تولید مدل بنزینی و همچنین مدل دوگانه سوز، با افزایش تامین مخزن گاز، افزایش خواهد داشت. ضمنا مشتریانی که پیش از این تکمیل وجه کرده و در نوبت تحویل خودرو قرار دارند به زودی خودروی ثبت‌نامی خود را تحویل می‌گیرند.

ایران خودرو ضمن پوزش از مشتریانی که از موعد تحویل خودروشان گذشته، خاطرنشان کرده، با افزایش ظرفیت تولید از هفته آینده تاخیرهای ایجاد شده به مرور زمان جبران و خودروها براساس اولویت به دست مشتریان خواهد رسید.

تحویل روزانه بیش از 2500 دستگاه خودرو

مهر 1402: گروه صنعتی ایران خودرو اطلاعیه‌ای را منتشر کرد که در آن بر حمل خودروها به روزانه بیش از دو هزار و ۵۰۰ دستگاه و تحویل خودروهای شماره گذاری شده ظرف ۱۰ روز آینده تاکید شده است. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته، با همکاری سازمان ملی استاندارد و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران،  پلاک بیش از 16 هزار دستگاه خودرو از نیروی انتظامی دریافت و به سایت های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور ارسال شد؛ هم اکنون خودروها در مرحله بارگیری و تحویل به مشتریان هستند.

بر همین اساس، با افزایش میزان تخصیص و نصب پلاک، بارگیری و تحویل خودروها نیز افزایش یافته و در حال حاضر حمل و تحویل خودروها به روزانه بیش از دوهزار و 500 دستگاه رسیده است.

مشتریانی که تمایل دارند، خودرو را به صورت حضوری تحویل بگیرند، می توانند در پاسخ به پیامک ارسالی، گزینه تحویل حضوری را انتخاب کنند. عودت هزینه حمل خودرو به مشتری و سرعت در تحویل از مزایای انتخاب این روش است.

همچنین در حال حاضر با توجه به تعیین 11 روزه برای طی فرآیند تجاری سازی محصولات و تولید روزانه بیش از دوهزار دستگاه در گروه صنعتی ایران خودرو، وجود دست کم 22 هزار دستگاه خودرو در پارکینگ های این گروه صنعتی امری طبیعی و مجاز به شمار می رود و خودروهای تولیدی با مجوز سازمان ملی استاندارد شماره گذاری و تحویل مشتریان می شوند.

بزرگ ترین خودروساز کشور، ضمن قدردانی از همراهی و همکاری دلسوزانه دو سازمان ملی استاندارد در تمدید مجوز شماره گذاری خودروها و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در صدور مجوز مرتبط با ماده 10 قانون سامان دهی صنعت خودرو که منجر به صدور مجوز شماره گذاری خودروها شده است، خاطرنشان کرده، تلاش شبانه روزی مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اعتلای صنعت خودرو کشور و جلب رضایت ذی نفعان بوده و این هدف با همراهی نهادهای مرتبط با تولید و صنعت کشور میسر خواهد شد.»

تسریع تحویل خودروهای موجود در پارکینگ

مهر 1402: مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان در حاشیه بازدید معاون وزیر صمت از پارکینگ‌ها در تاریخ 13 مهرماه اعلام کرد موجودی فعلی پارکینگ ایران‌خودرو خراسان 10 هزار دستگاه خودرو است که فاکتور پنج هزار و 200 دستگاه از این تعداد صادر شده و در حال دریافت پلاک آن‌ها هستیم. روز پنج‌شنبه پلاک هزار و 700 دستگاه خودرو را دریافت کرده‌ایم و حتی جمعه هم خودروها برای تحویل به مشتریان ترخیص می‌شوند. فرآیند تولید و تجاری سازی خودرو در ایران‌خودرو خراسان با وجود این‌ که مهلت مجاز 11 روز تعیین شده، به میانگین هشت روز رسیده و بسته به شرایط تولید، خودرو به طور میانگین هشت روز در پارکینگ می‌ماند و از آن‌جا که تولید شرکت ایران خودرو خراسان روزانه به طور متوسط 550 دستگاه است، بنابراین همواره چهار هزار و 400 دستگاه خودرو در فرآیند تولید، تجاری‌سازی، شماره گذاری و فاکتور شدن در پارکینگ شرکت وجود دارد.

معطل ماندن دو هزار دستگاه خودرو هایما S7 برای دریافت مجوز از اداره استاندارد، میزان موجودی خودرو در پارکینگ این شرکت را افزایش داده است که این مجوز صادر شده و خودروها در فرآیند تجاری‌سازی و تحویل قرار گرفته‌اند. برای این‌که بتوان خودروها را سریع‌تر به دست مشتریان رساند، ظرفیت دستگاه‌های حمل (تریلر) از چهار به شش دستگاه افزایش داده تا هر چه سریع‌تر پارکینگ شرکت خالی شود و خودروها به دست مشتریان برسد.از آنجا که تعداد تریلرها محدود و این موضوع در فرآیند بارگیری خارج از حیطه اختیارات گروه صنعتی ایران‌خودرو و خودروسازان است، روی فرآیند و زمان حمل و نقل خودروها اثر می گذارد. در تلاشیم تا 10 روز آینده موجودی خودروها در پارکینگ این شرکت به میزان معقولی برسد و خودروها هر چه سریع‌تر به مشتریان واگذار شود.

آغاز تحویل 20 هزار دستگاه خودرو به مشتریان

مهر 1402: علیمردان عظیمی، مدیرعامل شرکت ایران خودرو، اعلام کرد 19700 دستگاه خودرو در پارکینگ داریم که فاکتور و وجه آن ها از مردم دریافت شده و از روز 11 مهرماه ه تحویل آغاز می‌شود. این ذهنیت که ایران خودرو این خودروها را نگه داشته تا بعد از افزایش قیمت به مردم تحویل بدهد درست نیست؛ زیرا از آنجایی که این خودروها برای مشتری فاکتور شده، هرگونه افزایش قیمت هیچ تأثیری در قیمت این ۱۹ هزار و ۷۰۰ خودور نخواهد داشت.

وی توضیح داد این خودرو ها متعلق به مردم است. به دلیل اینکه بر اساس ماده ۱۰ قانون ساماندهی باید یک و نیم درصد را به یک مجموعه ای پرداخت و برای مجوز شماره گذاری اقدام کنیم، مشکلی پیش آمده بود که آن هم با پیگیری‌ها رفع شده و از 11 مهر این ۱۹ هزار و ۷۰۰ خودرو تحویل مردم خواهد شد. اما حدود ۱۳ هزار خودرو داریم که با مشکل قیمت گذاری مواجه هستیم و این موضوع به شورای رقابت ارجاع شده و اکنون به دنبال مصوبه شورای رقابت برای تعیین قیمت این خودروها هستیم.

تحویل روزانه بیش از چهار هزار دستگاه خودرو 

اردیبهشت 1402: حمیدرضا چرمچی، مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو، عنوان کرد طبق برنامه ریزی صورت گرفته، برای تحقق هدف عرضه 25 هزار دستگاه خودرو تا پایان هفته جاری و با توجه به محدودیت‌های موجود در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، به مشتریان پیشنهاد می‌شود تا خودرو را در سایت‌های تولیدی این گروه صنعتی به صورت حضوری تحویل بگیرند. ایران‌خودرو به منظور قدردانی از مشتریان برای تحویل حضوری خودروها در هفته جاری، علاوه بر عودت هزینه حمل، مبلغ یک میلیون تومان به عنوان هزینه سفر پرداخت می‌کند.

وی افزود با توجه به زیرساخت های ایجاد شده، پیشنهاد تحویل حضوری به صورت پیامک به مشتریان اعلام می شود و متقاضیان با اعلام تمایل خود از طریق همان سرشماره، می توانند در فهرست تحویل حضوری قرار گیرند. در هفته جاری 25 هزار دستگاه آماده عرضه به مشتریان است. با توجه به ظرفیت ایجاد شده، تعداد تحویل روزانه به بیش از چهار هزار دستگاه خواهد رسید. روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته، فعالیت های حوزه تحویل خودرو ادامه خواهد داشت.

تحویل حضوری خودروها در سایت مازندران

فروردین 1402: در جریان بازدید مقامات قضایی مازندران، از سایت تولیدی ایران‌ خودرو بابل، تصاویر هوایی از پارکینگ این کارخانه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و حاشیه‌های درباره این خودروها شکل گرفته است. به همین دلیل، شرکت ایران خودرو درباره تعداد زیاد خودروهای پارک شده در سایت مازندران، اطلاعیه‌ای را صادر کرده است:

در حال حاضر 2,360 خودروی پارس در پارکینگ این کارخانه وجود دارد که از این تعداد 1,870 دستگاه دارای پلاک و آماده تحویل به مشتریان هستند. این اطلاعیه عنوان می‌کند، 490 دستگاه خودرو نیز در انتظار شماره‌گذاری است و به محض دریافت پلاک، امکان تحویل به مالکان را خواهند داشت‌.

تحویل حضوری ایران خودرو در مازندران
کارخانه ایران خودرو مازندران

با توجه به محدودیت‌های تردد تریلر در محورهای شمالی کشور از روز 23 اسفندماه، امکان تحویل حضوری خودروها در سایت تولیدی مازندران، فراهم شده و تا روز 29 اسفندماه 1401 نیز ادامه داشته است. همچنین تحویل حضوری خودروها از پنجم تا دهم فروردین 1402 فعال خواهد بود و مشتریان می‌توانند برای تحویل به این سایت تولیدی مراجعه کنند. پس از پایان تعطیلات نوروز و رفع محدودیت تردد تریلر، حمل خودروها به نمایندگی‌ها در سطح کشور از سرگرفته خواهد شد.

افزایش تحویل حضوری محصولات ایران خودرو

دی 1401: گروه صنعتی ایران‌خودرو، در راستای توجه به خواست مشتریان و براساس مسئولیت‌های اجتماعی خود، زمینه تحویل حضوری خودرو به مشتریان را در تمامی سایت‌های تولیدی خود در سراسر کشور فراهم کرده است‌. این موضوع با استقبال قابل توجه مشتریان روبه‌رو شد. 

ایران‌خودرو ظرفیت تحویل حضوری را افزایش داده تا پاسخ‌گوی خواست مشتریان مبنی بر تحویل سریع‌تر خودرو در ماه‌های پایانی سال باشد. تحویل حضوری از عدد 27 هزار و 107 دستگاه در 9 ماهه سال گذشته، به 57 هزار و 223 دستگاه افزایش یافته است که رشد بیش از دو برابری را نشان می‌دهد. در ۹ ماه اخیر، تحویل حضوری در سایت تهران افزایش 90 درصدی را تجربه کرده و در سایت‌های استانی نیز رشد 159 درصدی به ثبت رسیده است. بیش‌ترین افزایش تحویل حضوری مربوط به ماه آذر امسال است که نسبت به آذرماه سال گذشته افزایش 2.8 برابری را تجربه کرده است. 

متقاضیان تحویل حضوری می‌توانند با انتخاب گزینه تحویل حضوری، در پیامک ارسالی ایران‌خودرو، از این امکان بهره‌مند شده و با حذف مرحله حمل در ایام پیش رو تا پایان سال، خودرو را در زمان کوتاه‌تری تحویل بگیرند. 

ظرفیت تحویل حضوری روزانه 400 دستگاه است

آبان 1401: حمیدرضا چرمچی، مدیر تحویل و لجستیک ایران‌خودرو، اشاره کرد که بسیاری از مشتریان به دلیل دریافت سریع‌تر خودرو و صرفه‌جویی در زمان حمل و پلاک، تحویل حضوری خودرو را ترجیح می‌دهند‌. بنابراین ایران‌خودرو این ظرفیت را افزایش داده و اکنون ظرفیت تحویل روزانه، 400 دستگاه خودرو است که در تمامی سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو ارائه می‌شود. 

وی توضیح داد پس از صدور سند خودرو، پیامک انتخاب گزینه تحویل حضوری برای مشتریان ارسال می‌شود؛ مشتریان ظرف مدت 12 ساعت باید نسبت به انتخاب این گزینه اقدام کنند تا برنامه‌ریزی لازم برای تحویل حضوری انجام شود. در هفت ماهه امسال این روش تحویل به میزان 108 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. در مهرماه امسال نیز نسبت به مهر سال گذشته، افزایش 166 درصدی در این حوزه وجود داشته است. 

وی افزود تحویل حضوری در سطح کشور و در سایت‌های استانی ایران‌خودرو افزایش چشم‌گیری یافته، به‌گونه‌ای که در پایان مهر امسال، 14 هزار و 118 مشتری از این روش استقبال و استفاده کرده‌اند. ایران‌خودرو قصد دارد تا ظرفیت تحویل حضوری روزانه را به میزان ۳۰ درصد افزایش دهد. تحویل حضوری در سایت مرکزی ایران‌خودرو در تهران در روزهای تعطیل نیز فعال است. تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۷ درصد رشد داشته و از ابتدای امسال 328 هزار و 694 دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است. 

رشد 101 درصدی در نیمه اول سال 1401

مهر 1401: پس از درخواست‌های مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، این امکان در محل سایت‌های تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو فراهم شد. بنابراین تحویل حضوری در نیمه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰۱ درصد افزایش یافت. 

شرکت ایران‌خودرو توانسته تا در نیمه نخست سال ۱۴۰۱، در شاخص حمل خودرو به صورت ریلی، رشد 55 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال 1400 رقم بزند. علاوه بر رشد 30 درصدی در شاخص حمل خودرو، عرضه نیز به میزان 34 درصد در نیمه نخست امسال افزایش یافته است.  

لازم به ذکر است که رشد تحویل حضوری و حمل ریلی خودرو در این بازه زمانی، سبب رضایتمندی مشتریان و تسریع در انجام فرآیند ترخیص و تحویل خودرو می‌شود که از برنامه‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو در طرح تحول کیفیت است. 

آدرس پارکینگ ایران خودرو جهت تحویل حضوری

شهریور 1401: شرکت ایران خودرو، آدرس جدید پارکینگ‌های جانبی این شرکت را جهت مراجعه حضوری مشتریان، اعلام کرده است:

  • پارکینگ تندگویان: کیلومتر 7 جاده مخصوص، بعد از شهرک مسکونی انصار، نبش بزرگراه آزادگان (تلفن: 44532687)
  • پارکینگ آپکو: کیلومتر 11 جاده مخصوص، روبروی فروشگاه تعاونی سپه، کوچه سی‌ام، داخل کوچه، درب سوم (تلفن: 44538000 با داخلی 284 و 285)
  • پارکینگ ایدکو: جاده قدیم کرج، سه راه شهریار، جاده سعیدآباد، بعد از پل راه آهن، جنب ظلع شمالی کارخانه الیاف، مجتمع ایدکو (درب اصلی)
  • پارکینگ پارس: کیلومتر 11 جاده مخصوص، خیابان سی‌ودوم (جهاد جنوبی)، بن بست اول، جنب شرکت مهرکام پارس
  • پارکینگ جهاد: بین کیلومتر 10 و 11 جاده مخصوص، خیابان پمپ گاز، انتهای خیابان عاشری، جنب آب خیزداری

مشتریان ایران خودرو همچنین می‌توانند با شماره‌گیری تلفن 096440 نیز جهت استعلام آدرس و تلفن پارکینگ‌های ایران خودرو اقدام کنند. فراموش نکنید که همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه یا گذرنامه یا گواهینامه، جهت تحویل گرفتن خودرو، الزامی است.

تحویل حضوری خودرو؛ اختیاری یا اجباری؟

تیر 1401: شرکت ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای در تاریخ 4 تیرماه 1401، توضیحاتی درباره شرایط تحویل حضوری خودرو به مشتریانش داده است. براساس این اطلاعیه، امکان انتخاب سایت تولیدی یا انتخاب محل نمایندگی برای تحویل خودرو، کاملا اختیاری است.

تحویل حضوری ایران خودرو
تحویل حضوری ایران خودرو

بنابراین ارسال پیامک به مشتریان برای تحویل حضوری خودرو درب کارخانه، صرفا جنبه پیشنهادی دارد. ضمن اینکه مشتریان در صورت انتخاب تحویل حضوری، هزینه حمل را از شرکت ایران خودرو پس می‌گیرند.

پیامک تحویل حضوری ایران خودرو، به همه مشتریان این شرکت ارسال می‌شود و هیچگونه ارتباطی به محل سکونت مشتریان ندارد. همچنین در صورتیکه مشتریان، تمایلی به تحویل حضوری خودرو نداشته باشند، خودروی آنها به محل نمایندگی موردنظر منتقل شده و در آنجا تحویل می‌گردد. شرکت ایران خودرو همچنین تاکید کرده «جریمه دیرکرد» در تحویل یک مرحله تا زمان صدور سند خودرو محاسبه می‌شود و در مرحله تحویل نیز قابلیت محاسبه دارد.

ارسال پیامک تحویل حضوری ایران خودرو

تیر 1400: شرکت ایران خودرو از تاریخ 28 تیرماه 1400، امکان «تحویل حضوری» محصولاتش را در سایت‌های تولیدی (به غیر از سایت خراسان) فراهم کرده است. در دستورالعمل زیر، نحوه درخواست تحویل حضوری خودروها نشان داده شده است:

»» نحوه درخواست تحویل حضوری ایران خودرو (PDF) ««

مجددا تاکید می‌کنیم که بدلیل مکانیزه بودن سیستم تحویل حضوری، اگر پیامک ایران خودرو را دریافت نکرده باشید و سپس اقدام به درخواست تحویل حضوری دهید، شرکت ایران خودرو به درخواست شما، هیچ ترتیب اثری نمی‌دهد.

سایت تحویل ایران خودرو چیست؟

مشتریانی که قصد تحویل گرفتن خودرو درب کارخانه را دارند، بعد از دریافت پیامک ایران خودرو، باید به سامانه میز مشتری ایران خودرو به نشانی اینترنتی customer.ikco.ir مراجعه کنند. سپس وارد حساب کاربری‌شان شوند و نهایتا از قسمت «خدمات پرکاربرد»، گزینه «تحویل حضوری خودرو» را انتخاب نمایند.

سامانه تحویل حضوری ایران خودرو
سامانه میز خدمت مشتری ایران خودرو

توجه داشته باشید که نام کاربری شما، همان کد ملی‌تان است. همچنین رمز عبورتان برای ورود به سامانه میز مشتری، همان رمز عبوری است که قبلا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir ثبت کرده‌اید. بنابراین در صورتیکه حساب کاربری در سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو نداشته باشید، امکان ورود به سامانه میز خدمت مشتری ایران خودرو را هم ندارید.

استرداد هزینه تحویل حضوری خودرو چیست؟

عبارت «هزینه حمل مسترد خواهد شد» به این معنی است که در زمان ثبت نام خودرو، هزینه‌ای را بابت تحویل خودرو به ایران خودرو پرداخت کرده‌اید. این هزینه به منظور انتقال خودرو از پارکینگ کارخانه تا محل نمایندگی موردنظر است.

اما اگر تحویل حضوری ایران خودرو را انتخاب کنید، از آنجایی که خودتان خودرو را درب کارخانه تحویل می‌گیرید، دیگری نیازی به پرداخت هزینه حمل و انتقال خودرو نیز ندارید. به همین دلیل، هزینه‌ای که قبلا بابت حمل خودرو پرداخته‌اید را به شما برمی‌گردانند. عبارت «هزینه حمل استرداد خواهد شد» نیز به معنی استرداد وجه پرداختی شما، بابت حمل خودروست.

همچنین در صورت انتخاب تحویل حضوری خودرو، هزینه حمل خودرو برای «مشتریان 1099» و همچنین برای «نمایندگی‌های شهرستان پلاک تهران»، برگردانده نمی‌شود.

شماره تماس تحویل حضوری خودرو

در صورت داشتن هرگونه سوال درباره تحویل حضوری شرکت ایران خودرو، هزینه تحویل حضوری خودرو و شرایط و مدارک لازم برای تحویل حضوری خودرو، با شماره تلفن 096440 مرکز امور مشتریان شرکت ایران خودرو تماس بگیرید.

شرایط فروش ایران خودرو

برای اطلاع از آخرین اخبار فروش ایران خودرو و جهت مشاهده جدیدترین طرح پیش فروش ایران خودرو و فروش فوق العاده ایران خودرو، مقاله زمان ثبت نام ایران خودرو را مطالعه کنید.


اخبار تحویل خودرو

آخرین خبرها درباره تحویل محصولات سایپا به همراه جدیدترین وضعیت تحویل محصولات ایران خودرو و جگونگی ثبت شکایت از خودروسازان را در مقالات منتخب زیر مطالعه کنید:

. اخبار تحویل حضوری سایپا
. نحوه ثبت شکایت از خودروسازان
. دریافت خسارت تاخیر در تحویل خودرو

دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/11/27
سورن پلاس موتور جدید فاکتور شده.میتونم قزوین یا تهران تحویل بگیرم.ظاهرا کارخونه تبریز هست
پاسخ
0
0
0
Maryamgholami 1402/10/26
سلام میخوام ثبت نام کنم برای خودرو دنا پلاس لطفا راهنمایی کنید از چه سایتی یا چطوری اقدام کنم
پاسخ
2
0
0
سیاوشم 1402/11/8
باید صبر کنید مرحله دوم سامانه یکپارچه، و شرایط فروش رو در همین سایت بررسی کنید که اگر فروش فوری یا شرایطی جدیدی بیرون از سامانه تو سال آینده اعلام شد اقدام کنید.
0
0
Hossini123 1402/11/3
داخل سامانه یکپارچه اگر درسامانه اول شرکت کرده بوده باشید و در غیر اینطور ثبت نامی برای شما وجود نخواهد داشت
0
0
نباط 1402/5/2
سلام ما الان بیش از دوماهه خودرو پارس رو تحویل گرفتیم از تهران ما همدانی هستیم از کی واز کجا کرایه رو میپردازند تشکر میکنم لطف راهنمائی کنید
پاسخ
0
0
0