• آلفارومئو جوليا ErreErre Fuoriserie
  • آلفارومئو جوليا ErreErre Fuoriserie
  • آلفارومئو جوليا ErreErre Fuoriserie
  • آلفارومئو جوليا ErreErre Fuoriserie
  • آلفارومئو جوليا ErreErre Fuoriserie

حرکت به آینده، بازگشت به گذشته

تخریب و نوسازی آلفارومئو جولیا

26 تیر 1401 14:38

شرکت ایتالیایی ErreErre Fuoriserie با استفاده از شاسی آلفارومئو جولیا تیپ Quadrifoglio جدید، یک بازنگری اساسی و تغییر عمیق را روی این خودرو اجرا کرد. اکنون این سدان اسپرت مدرن با پنل‌های بدنه جدید و نورپردازی مدرن، ظاهری مدرن-کلاسیک پیدا کرده است.

شرکت ErreErre Fuoriserie ترجیح می‌دهد به جای یک رستومد آن را رترومد بنامد. چراکه درواقع با استفاده از یک خودروی فعلی در بازار، گویی ساعت را به عقب بازگردانده است. این طراحی از جولیا Tipo 105 الهام گرفته شده است، که اولین‌بار سال 1962 عرضه شده بود. شرکت ErreErre Fuoriserie ترجیح می‌دهد به جای یک رستومد با توجه به اصالت کلاسیک، آن را رترومد بنامد. چراکه درواقع با استفاده از یک خودروی فعلی در بازار، گویی ساعت را به عقب بازگردانده است.

طراحی یک‌دست شامل جلوپنجره جدید و چراغ‌های چهارگانه دایره‌ای به سبک جولیا کوادریفولیو است. لامپ‌های گوشه‌ای بزرگ‌تر از داخلی‌ها هستند که هم‌خوانی جالبی با مه‌شکن‌های دایره‌ای پیدا کرده است. کاپوت تغییر شکل یافته همان چیزی است که روی جولیا نصب شده بود، ولی حالا کاملاً صاف و یک‌دست در نظر گرفته شده است.

در کناره‌ها، ورودی هوای عمودی چشم‌گیری هم نصب شده است. گلگیرهای برجسته بخش جدایی‌ناپذیر این اسپرت ایتالیایی هستند. حتی طراح برای سقف نیز اصلاحاتی را در نظر گرفته است. در انتها نیز وجود یک اسپویلر سقفی علاوه بر افزایش جذابیت‌های بصری، عملکرد مسابقه‌ای را نیز بهبود داده است. استفاده از لوله‌های قطور اگزوز دوبل در وسط نیز حس و حال اقتدار به آن بخشیده است.

آلفارومئو جولیا ErreErre Fuoriserie

شرکت ErreErre Fuoriserie رینگ‌های سفارشی 19 اینچی خود را که با فناوری CNC طراحی شده را روی این آلفارومئو اعمال کرده است که به افزایش حس و حال کلاسیک آن کمک کرده است. تمام پنل‌های روی بدنه از جنس فیبر کربن در نظر گرفته شده تا علاوه بر کاهش وزن، ایمنی نیز ارتقا پیدا کند.

آلفارومئو جولیا فوق دارای پیشرانه 2.9 لیتری شش سیلندر V شکل دو توربو با 505 اسب‌بخار قدرت است. گفته می‌شود قیمت پایه این خودرو با تغییرات آن حدود 196 هزار یورو است، در صورتی که قیمت نسخه نهایی 245 هزار دلار خواهد بود.

دیدگاه کاربران