با تجهیزات رفاهی بیشتر

معرفی آلفارومئو جولیا و استلویو 2022

11 مهر 1400 14:24

به نظر می‌­رسد که شرکت آلفارومئو نهایت تلاش برای تزریق هیجان به محصولات خود را بکار بسته است. پس از معرفی نسخه 6C Villa d'Este در برخی بازارهای اروپا، خودروساز ایتالیایی قصد دارد یک کراس‌­اور جدید به نام توناله را نیز در سال آینده به سبد محصولات اضافه نماید. اما مشتریان اهل ایالات متحده نیز فراموش نشده‌­اند چراکه هردو مدل جولیا و استلویو برای سال 2022 مورد بروزرسانی قرار گرفته‌­اند.

خودروهای آلفا برای سال 2022 صاحب تریم جدید ولوچه (Veloce) شده‌اند، که به عنوان اسپرت‌ترین نسخه از این خودروها شناخته می­‌شود.از جولیا شروع کنیم که برای سال 2022 با حذف تریم Ti Sport، صاحب تریم جدید ولوچه (Veloce) شده که بازهم به عنوان اسپرت‌ترین نسخه از این خودرو شناخته می­‌شود. تمامی نسخه‌­های این خودرو در مدل 2022 به سامانه ADAS مجهز شده‌اند، که مواردی شامل دستیار نقطه کور، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، هشدار خروج از خط، نوربالای خودکار و سنسورهای جلو و عقب را دربرمی‌­گیرد.

هرچند هیچگونه تغییر در مشخصات فنی آلفارومئو جولیا اتفاق نیفتاده، اما فهرست تجهیزات رفاهی استاندارد این خودرو در مدل 2022، چند  مورد بیشتر یعنی گرم‌کن صندلی­‌های عقب، شارژ بی‌سیم تلفن همراه، سامانه بهبود کیفیت هوای کابین و سامانه مسیریاب را به همراه دارد.

آلفارومئو جولیا 2022

چراغ‌های bi-xenon تطبیق‌پذیر جلو، جلوپنجره تیره در تریم‌­های اسپرینت، ولوچه و کوادروفولیو و طراحی اسپرت جلو را نیز می­‌توان برای آلفارومئو جولیا 2022 سفارش داد.

آلفارومئو استلویو 2022 نیز در تریم‌­های مشابه با جولیا و با تجهیزات رفاهی استاندارد مشابه با این مدل به فروش خواهد رسید، هرچند که چراغ‌های زنون در فهرست امکانات استاندارد این مدل دیده نمی­‌شود. در تریم اسپرت و ولوچه، پدال­‌های تعویض دنده آلومینیومی در پشت فرمان هم وجود دارد.

آلفارومئو جولیا 2022

جولیا و استلویو QV در سال 2022 نیز به عنوان قدرتمندترین نسخه­‌های دو محصول آلفارومئو شناخته می‌شوند و قوای حرکتی خود را از پیشرانه 2.9 لیتری توئین توربو شش سیلندر با 505 اسب­‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور به دست می­‌آورند.

دو نسخه قدرتمندتر از جولیا یعنی GTA و GTAm نیز در تیراژ محدود 500 دستگاه به فروش رسیده است.

دیدگاه کاربران