• تيونينگ دوج چارجر توسط تيونر آلماني S. Bader Karosserie und Lack

عریض‌تر از لامبورگینی اونتادور

تیونینگ دوج چارجر توسط یک شرکت گمنام

9 مرداد 1401 11:35

ممکن است تا به حال اسم تیونر آلمانی S. Bader Karosserie und Lack را نشنیده باشید، ولی به طور حتم پروژه جدید این شرکت که روی دوج چارجر SRT Hellcat انجام شده نامش را برای همیشه ماندگار می‌کند.

عرض کلی چارجر جدید به 2.10 متر رسیده که حتی از یک لامبورگینی اونتادور نیز بیشتر است. این شرکت ظاهراً از چارجر SRT Hellcat وایدبادی استاندارد راضی نبوده است و به همین خاطر یک پکیج بدنه جدید از برند Lion’s Kit را روی آن اجرا کرده است. این بادی‌کیت جدید شامل گلگیرهای بسیار برجسته می‌شود که از جلو 6 سانتی‌متر و از عقب 10 سانتی‌متر به عرض خودرو اضافه می‌کند. این یعنی حالا عرض کلی چارجر جدید به 2.10 متر رسیده که حتی از یک لامبورگینی اونتادور نیز بیشتر است.

علاوه بر بیشتر شدن عرض خودرو، گلگیرهای پف کرده آن باعث شده‌اند تا این سدان عضلانی، تهاجمی‌تر از حالت عادی به نظر برسد. مکمل گلگیرهای فوق، اسپویلر لبه‌ای بزرگ به سبک دم اردک روی درب صندوق عقب است. هم‌چنین کاپوت نیز به سبک تیپ RedEye طراحی شده است.

تیونینگ دوج چارجر توسط تیونر آلمانی S. Bader Karosserie und Lack

مرحله بعدی ارتقای پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر V شکل سوپرشارژ بود. در گام اول ورودی هوا تغییر کرد و مدل Momentum GT با دریچه گاز 105 میلی‌متری به جای نسخه استاندارد قرار گرفت. سپس یک اگزوز مسابقه‌ای GME Performance روی چارجر فوق نصب شد، که مجهز به مبدل کاتالیزور 200 سلولی بود. هم‌چنین استفاده از قطعات مکانیکی JXB Performance روی شفت اصلی، پایداری خودرو را نیز بیشتر کرده است. با این حال خبر بد این است که شرکت تیونینگ میزان قدرت جدید را اعلام نکرده است. 

بد نیست بدانید که دوج چارجر SRT Hellcat وایدبادی استاندارد قدرتی معادل 797 اسب‌بخار فراهم می‌کند.

دیدگاه کاربران