• وولينگ زينگچن - Wuling Xingchen HEV

4.6 لیتر مصرف بنزین در 1000 کیلومتر

معرفی وولینگ زینگچن HEV

10 مرداد 1401 16:15

گفته می‌شود که وولینگ زینگچن که در بعضی بازار با نام آستا شناخته می‌شود، در اواسط ماه آگوست برای بازار چین عرضه خواهد شد و حدود 13300 دلار قیمت دارد. این خودرو یک کراس‌اور کامپکت با ظرفیت 5 سرنشین است، که مشتریان جوان را هدف قرار داده.

وولینگ زینگچن HEV به یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده است، که 135 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور دارد. نسخه بنزینی وولینگ زینگچن در سال 2021 عرضه شد. طبق گفته شرکت، مدل Xingchen در نسخه‌های PHEV و HEV هم به بازار می‌آید و ابتدا مدل HEV عرضه خواهد شد.

وولینگ آستا توسط سرمایه‌گذاری مشترک سایک‌موتور، جنرال‌موتورز و وولینگ ساخته شده است. همکاری این شرکت‌ها در سال 2002 آغاز شد و مینی‌ون‌ها و مینی‌بوس‌هایی را تاکنون با نام تجاری وولینگ تولید و عرضه کرده‌اند.

ابعاد وولینگ Xingchen عبارت است از 4594/1820/1750 میلی‌متر. فاصله بین دو محور نیز 2750 میلی‌متر است.

وولینگ زینگچن - Wuling Xingchen HEV

در بخش جلو خودرو، یک جلوپنجره V شکل قرار گرفته است. در میان آن نیز لوگو پنج الماس این کمپانی جای دارد. در بخش عقب خودرو، لوگو HEV به چشم می‌خورد. چراغ‌ها با یک نوار تزئینی مشکی رنگ به یکدیگر متصل‌اند. روی نوار تزئینی، حروف Wuling تعبیه شده‌اند.

فضای داخلی خودرو، یک نمایشگر 8 اینچی برای راننده دارد. علاوه بر آن، یک نمایشگر 10.25 اینچی نیز در مرکز داشبورد قرار دارد. اطلاعات و سرگرمی بر روی سیستم عامل Ling OS مختص وولینگ اجرا می‌شود، که به روز رسانی‌های هوایی (OTA) را نیز ارائه می‌دهد.

وولینگ زینگچن - Wuling Xingchen HEV

وولینگ زینگچن HEV به یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده است، که 135 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور دارد. این پیشرانه به یک گیربکس هیبریدی تک سرعته (Dedicated Hybrid Transmissions) و یک باتری لیتیوم یونی سه تایی متصل است.

این کراس‌اور در مدت زمان 7.8 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. مصرف سوخت آن برابر با 4.6 لیتر بنزین و برد آن نیز 1000 کیلومتر است.

دیدگاه کاربران