• تيونينگ فراري پورتوفينو M توسط نوويتک

افزایش قدرت تا 704 اسب‌بخار

تیونینگ فراری پورتوفینو M توسط نوویتک

14 مرداد 1401 11:40

پورتوفینو M به عنوان نسخه تقویت­ شده از محصول روباز فراری در سال 2021 معرفی شد. قدرت این خودرو به 612 اسب‌­بخار افزایش یافته و برخی موارد ظاهری نیز تغییر کرده بود.

پیشرانه فراری پورتوفینو M توسط نوویتک مورد تقویت قرار گرفته است، و در قدرتمندترین نمونه 704 اسب­‌بخار قدرت و 882 نیوتن‌متر گشتاور را به راننده تقدیم می­‌کند.با تمام این‌ها، متخصصان نوویتک به فکر اعمال برخی تغییرات جدید بر روی فراری پورتوفینو M افتاده‌­اند تا این خودرو را به چیزی بهتر، تبدیل نمایند.

در قدم اول، پیشرانه 8 سیلندر 3.9 لیتری توربوشارژ فراری پورتوفینو M مورد تقویت قرار گرفته و در سه نسخه عرضه می­‌شود که در قدرتمندترین نمونه، 704 اسب­‌بخار قدرت و 882 نیوتن‌متر گشتاور را به راننده تقدیم می­‌کند. این تحول به لطف نصب ماژول N-Tronic اختصاصی نوویتک اتفاق افتاده، که برنامه تزریق سوخت، فشار بوست و سامانه جرقه‌زنی را تغییر داده است.

به لطف این تغییرات، فراری پورتوفینو M اکنون می‌­تواند ظرف 3.15 ثانیه به سرعت صد و در مدت 9.4 ثانیه به سرعت دویست کیلومتر برساعت برسد، درحالی‌که رقم حداکثر سرعت به 325 کیلومتر برساعت محدود شده است.

تیونینگ فراری پورتوفینو M توسط نوویتک

تغییرات ظاهری که نوییتک برای فراری پورتوفینو M درنظر گرفته، تریم کربن برای ورودی­‌های هوا در سپر جلو و کاپوت، روکش آینه­‌های جانبی، گلگیر جلو و باله روی صندوق را شامل می­‌شود. این قطعات آیرودینامیک در کنار کاهش 35 میلی‌متری ارتفاع بدنه، بهبود جریان هوا و پایداری بیشتر را برای این خودروی ایتالیایی به ارمغان می‌­آورد.

رینگ‌های 21 و 22 اینچی ساخت Vossen در دو طرح و چند رنگ مختلف برای فراری پورتوفینو M درنظر گرفته شده، اما نمونه حاضر در تصاویر از مدل NF10 با تایرهای 255/30 ZR 21 و 315/25 ZR 22 در جلو و عقب بهره‌­مند شده است.

تیونینگ فراری پورتوفینو M توسط نوویتک

نوویتک درباره فضای کابین این خودرو جزئیات مشخصی را معرفی نکرده، ولی برای پذیرش انواع سفارش با روکش‌های چرم و آلکانترا، اعلام آمادگی نموده است.

دیدگاه کاربران