• سخه تجاري از داچيا داستر 2023
  • داچيا داستر Commercial 2023

خودروی باری در لباس شاسی‌بلند

معرفی نسخه تجاری از داچیا داستر 2023

14 مرداد 1401 14:09

به جرات می‌­توان ادعا نمود که داستر مهمترین محصول از برند داچیاست. بازاریابی داستر برای این برند رومانیایی درحدی موفقیت‌آمیز بوده که سرپرست جدید بخش طراحی داچیا، موقعیت داستر برای این برند را با اهمیت مدل 911 برای پورشه مقایسه کرده است.

صندلی‌های عقب با کف مسطح پلاستیکی جایگزین شده تا فضای محفظه بار از 445 لیتر در نسخه شاسی‌­بلند به 1623 لیتر در این مدل برسد.این ادعا شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد، اما حقیقت این است که فضای جادار کابین و قیمت مناسب در کنار طراحی قابل قبول، جایگاهی ویژه برای داچیا داستر به ارمغان آورده است.

اکنون نسخه باری از این خودروی محبوب با نام داستر Commercial به مشتریان بریتانیایی معرفی شده که از نظر ظاهری، کاملاً به نسخه شاسی­‌بلند شبیه است. همچون سایر محصولات جدید برند داچیا، لوگوی جدید داچیا و طرح تازه جلوپنجره با اجزای سفید در این مدل نیز بکار گرفته شده است.

با ورود به فضای کابین از هویت واقعی داستر Commercial مطلع می‌شوید، چراکه صندلی‌های عقب با کف مسطح پلاستیکی جایگزین شده تا فضای محفظه بار از 445 لیتر در نسخه شاسی‌­بلند به 1623 لیتر در این مدل برسد. حداکثر وزن مجاز بارگیری هم 503 کیلوگرم اعلام شده است.

سخه تجاری از داچیا داستر 2023

برای انتخاب پیشرانه داستر Commercial، چند گزینه متنوع بنزین­‌سوز و دیزل با قدرت 90 الی 150 اسب­‌بخار در مقابل مشتریان قرار دارد. خریداران می­‌توانند از میان گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته دوکلاچه اتوماتیک و انتقال نیرو به محور جلو یا هر چهار چرخ نیز انتخاب کنند.

داچیا داستر Commercial در تریم پایه یا Essential به سپرهای همرنگ بدنه، دیلایت LED، ریل سقفی مشکی، رینگ‌های فولادی 16 اینچی، تهویه مطبوع و بالابر برقی شیشه­‌های جلو مجهز شده است. تریم کامل‌تر یا Expression، موارد بیشتری شامل رینگ‌های 16 اینچی آلیاژی، چراغ‌های مه‌شکن جلو، دوربین عقب با سنسورهای عقب، دستیار فرود از تپه و قفل دیفرانسیل مرکزی در نسخه چهارچرخ محرک را به همراه دارد.

داچیا داستر Commercial 2023

داچیا داستر Commercial مدل 2023 با قیمت پایه 13.995 پوند (17.014 دلار) در بریتانیا به فروش می‌­رسد. این خودرو از سه ماهه چهارم سال 2022 به مشتریان تحویل داده می­‌شود.

دیدگاه کاربران