• فورد ماستنگ 1964 پس از بازسازي Ringbrothers
  • فورد موستانگ 1964

زیبایی کلاسیک در کنار فناوری مدرن

نگاهی به فورد ماستنگ 1964 پس از بازسازی

17 مرداد 1401 20:33

در طول شش نسل حضور در بازار خودرو، فورد ماستنگ همواره توانسته توجه علاقمندان را به سوی خود جلب نماید. اما نسل اول این خودرو همواره از جایگاهی ویژه برخوردار بوده و احتمالا به همین دلیل، شرکت Ringbrothers به سراغ همین نسل رفته و محصول جدید خود به نام CAGED را خلق کرده است.

براساس ادعای تیونر اهل ایالت ویسکانسین، تنها قطعه فابریک موجود روی این خودروی روباز، قطعه مرکز رینگهاست!این خودرو براساس نسخه‌­ای از نسل اول فورد ماستنگ که بین سال‌های 1964 تا 1966 تولید می­شده، شکل گرفته است و در نگاه اول با یک نمونه بازسازی شده تفاوتی ندارد، اما براساس ادعای تیونر اهل ایالت ویسکانسین، تنها قطعه فابریک موجود روی این خودروی روباز، قطعه مرکز رینگهاست!

در نخستین گام، شاسی اولیه به یک پلتفرم یکپارچه تغییر یافته و به همین دلیل، طول و عرض بدنه به میزان 2.5 سانتیمتر افزایش یافته است. طراحی جلوپنجره به نحوی تغییر یافته که هدایت هوا به سوی پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری کایوت به درستی انجام شود.

فورد موستانگ 1964

آقای مارک رینگ از شرکای اصلی Ringbrothers، از مشارکت مالک خودرو در روند طراحی و همچنین استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی برای ساخت بسیاری از قطعات خبر داده است.

نیروی پیشرانه 8 سیلندر این خودرو از طریق گیربکس 10 سرعته اتوماتیک  ساخت فورد با کد فنی 10R80 به چرخ‌ها ارسال می­‌شود. سیستم اگزوز Flowmaster، رینگ‌های 18 اینچی EVOD Industries، کمک­‌فنرهای Penske Racing، فنرهای RS Edition و ترمزهای Baer، از دیگر تغییرات اعمال شده بر این فورد ماستنگ سفارشی است.

فورد ماستنگ 1964 پس از بازسازی Ringbrothers

براساس اعلام Ringbrothers، بیش از 4200 ساعت زمان برای ساخت این خودروی منحصربفرد صرف شده ولی درباره هزینه ساخت مطلبی اعلام نشده است.

دیدگاه کاربران