• دو موتورسيکلت جديد از Can-Am

ورود به دنیای برقی‌ها در 2024

معرفی دو موتورسیکلت جدید از Can-Am

19 مرداد 1401 17:58

برند کانادایی Can-Am که در ساخت موتورسیکلت، ATV و خودروهای سه چرخ و صحرانورد تخصص دارد، به تازگی از دو موتورسیکلت برقی رونمایی کرده است.

مدل Origin به عنوان یک موتورسیکلت دومنظوره برای حضور در خیابان و بیراهه، و مدل Pulse در قامت وسیله‌­ای برای استفاده روزمره در شهرها طراحی شده است.این دو موتورسیکلت که با اسامی Origin و Pulse معرفی شده‌­اند، از اواسط سال 2024 در اختیار علاقمندان قرار خواهند گرفت.

طراحی Origin به عنوان یک موتورسیکلت دومنظوره برای حضور در خیابان و بیراهه، از سری مدل‌های Track n’ Trail الهام گرفته، درحالی‌که Pulse در قامت وسیله‌­ای برای استفاده روزمره در شهرها طراحی شده.

Can-Am فعلا از ذکر جزئیات بیشتر درباره این دو مدل خودداری نموده ولی برخی موارد همچون چراغ‌های LED، جزئیات زرد و صفحه پشت آمپر دیجیتال را می‌­توان تشخیص داد.

هرچند قرار شده مشخصات دقیق این مدل‌ها در آگوست 2023 اعلام شود، ولی BRP که مالکیت Can-Am را در اختیار دارد، از بکارگیری فناوری Rotax E-Power در این دو مدل جدید خبر داده که نیرو و گشتاور زیاد، توانایی دستیابی به سرعت‌های بالا در زمان سریع و همچنین سروصدای بسیار ناچیز در هنگام حرکت را فراهم خواهد کرد.

در کنار این دو موتورسیکلت برقی، BRP از یک شناور کوچک دریایی به نام Sea-Doo Rise هم رونمایی کرده که در کنار نیروی برق، از فناوری هیدروفویل (hydrofoil) یا آب سُر برای حرکت استفاده می‌­کند. این وسیله نیز در اواسط سال 2024 به صورت کامل معرفی خواهد شد.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

دیدگاه کاربران