• بنتلي فلايينگ اسپور مولينر Blackline

حذف کروم از سدان لوکس

معرفی بنتلی فلایینگ اسپور مولینر Blackline

27 مرداد 1401 10:59

استفاده از قطعات مشکی برای تزئین بدنه، این روزها در صنعت خودروسازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این امر شامل خودروهای لوکس هم شده، از جمله سری Blackline بنتلی که اکنون یک عضو جدید به نام فلایینگ اسپور مولینر هم به آن وارد شده است.

مهمترین تغییر این سدان لوکس نسبت به مدل عادی، استفاده از قطعات مشکی براق برای تزئین نقاط مختلف بدنه بوده است.مهمترین تغییر این سدان لوکس نسبت به مدل عادی، استفاده از قطعات مشکی براق برای تزئین نقاط مختلف بدنه بوده که هواکش روی گلگیرها، نشان مولینر، تنه مجسمه روی کاپوت، جلوپنجره و بخشی از رینگ‌های 22 اینچی را شامل می­‌شود.

این تمام ماجرا نیست چراکه روکش آینه­‌های جانبی، حاشیه شیشه‌­ها، بخش پایینی درها و زمینه چراغ‌های جلو نیز به رنگ تیره درآمده است.

البته استفاده از رنگ مشکی برای تزئین فلایینگ اسپور مولینر به بدنه این خودرو محدود شده چراکه در فضای کابین، از این رنگ کمتر اثری قابل مشاهده است. همچون بنتلی فلایینگ اسپور مولینر، نسخه Blackline هم انبوهی از روکش‌های چرمی و قطعات کروم و آلومینیوم، فضایی اشرافی را در مقابل چشمان بیننده قرار می­‌دهد.

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر Blackline

بنتلی فلایینگ اسپور مولینر Blackline از نظر مشخصات فنی هم تغییر نداشته و با پیشرانه‌­های شش سیلندر هیبرید، 8 و یا 12 سیلندر قابل انتخاب خواهد بود.

البته بنتلی فلایینگ اسپور مولینر Blackline مدل 2023 تنها محصول جدید این خودروساز بریتانیایی نیست، چراکه این شرکت قصد دارد در جریان هفته خودرویی مونته‌­ری، از یک کوپه GT به نام Batur هم رونمایی کند. براساس اعلام بنتلی، Batur زبان طراحی محصولات برقی این شرکت در سال‌های آینده را به معرض نمایش خواهد گذاشت. البته یک نکته در این میان وجود دارد چراکه Batur خودرویی برقی نیست و به پیشرانه 12 سیلندر توئین توربوشارژ با 650 اسب‌­بخار قدرت مجهز شده است.

دیدگاه کاربران