• رنجرو SV نسخه Lansdowne
  • رنجرو SV نسخه Lansdowne
  • رنجرو SV نسخه Lansdowne
  • رنجرو SV نسخه Lansdowne
  • رنجرو SV نسخه Lansdowne

در تعداد محدود با قیمت 301 هزار دلار

معرفی نسخه‌ای خاص از رنجرور SV

20 بهمن 1401 20:45

شرکت لندرور به مناسبت بازگشایی یک نمایشگاه در لندن، رنجرور فوق‌العاده ویژه و انحصاری‌ای را آماده کرده است.

تنها ۱۶ دستگاه از رنجرو SV نسخه Lansdowne تولید خواهد شد، که همگی قبلا با قیمت ۳۰۱ هزار دلار فروخته شده‌اند.این خودرو به دست بخش ویژه این شرکت ساخته می‌شود و تنها ۱۶ دستگاه از آن تولید خواهد شد، که همگی برای بازار بریتانیا هستند. این خودروهاً قبلا با قیمت زیاد ۳۰۱ هزار دلار فروخته شده‌اند. این قیمت تقریبا در محدوده یک دستگاه رولزرویس کولینان قرار می‌گیرد.

بدنه این نسخه خاص از رنجرور SV به رنگ خاکستری Lansdowne براق بوده و سقف آن رنگ متضاد خاکستری Corris دارد. این رنجرور روی رینگ‌های ۲۳ اینچی مشکی و خاکستری Corris سوار شده است. تزئینات بدنه Anthracite و Graphite Atlas وجود دارد. علاوه بر آن، دو نشان فلزی کروم تیره درنظر گرفته شده که ساخته خانواده جواهرساز Fattorini است. سایر تغییرات بیرونی شامل لوگو حک شده SV است.

با باز کردن در صندوق، با یک جفت صندلی چرمی رو به عقب مواجه می‌شویم. کابین خودرو با چرم آنیلین، چوب رز و آبنوس و کفپوش‌های موهر تزئین شده است.

رنجرو SV نسخه Lansdowne

رنجرور برای توجیه قیمت بالای این خودروی خاص، ویژگی‌های دیگری را مانند تریم کروم Moonlight نیز در نظر گرفته است. روی رکاب‌ها عبارت SV Bespoke – Lansdowne Edition 1of1 حک شده است.

رنجرور نسخه پایه، قیمتی کم‌تر از ۱۰۰ هزار پوند دارد. بنابراین این رنجرور منحصربه‌فرد واقعا گران محسوب می‌شود. نسخه کشیده‌تر این شاسی‌بلند نیز ۱۸۱,۷۲۰ پوند قیمت دارد. به هر حال با وجود گرانی این خودرو، هر ۱۶ دستگاه فروخته شده‌اند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران