• هوندا N-One نسخه Style + Urban

هاچ‌بکی با ویژگی‌های لوکس

معرفی هوندا N-One نسخه Style + Urban

6 شهریور 1401 10:49

هوندا N-One یک خودروی کوچک در کلاس خودروهای شهری ژاپن است، که به واسطه چهره کارتونی خود، نخستین خودروی سواری برند هوندا یعنی N360 را به یاد می­‌آورد. اکنون نسخه Style + Urban از این خودروی کوچک معرفی شده که برخی ویژگی‌های لوکس را به همراه دارد.

در فضای کابین این نسخه خاص از هوندا N-One یک قطعه چوب مصنوعی روی داشبورد نصب شده است، درحالی‌که از قطعه‌­ای فلزی برای تزئین بخش پایینی فرمان استفاده شده. اولین ویژگی ظاهری نسخه Style + Urban، حاشیه کرومی جلوپنجره است که با قطعه مشکی براق بین چراغ‌ها، در تضاد قرار دارد. آینه­‌های جانبی و دستگیره درها نیز به رنگ مشکی تزئین شده است.

رنگ‌های سبز Garden متالیک، سفید Platinum صدفی، خاکستری Meteoroid متالیک و سفید عاجی صدفی Premium II را می‌­توان برای این نسخه از هوندا N-One سفارش داد. رینگ‌های 14 اینچی این خودرو با طرحی خاطره‌­انگیز، یک فرم سه پر با نشان هوندا را در مرکز خود جای داده است.

در فضای کابین این نسخه خاص از هوندا  N-One با ترکیبی از رنگ‌های قهوه­‌ای روشن، خاکستری و مشکی ذغالی مواجه هستیم. یک قطعه چوب مصنوعی روی داشبورد نصب شده است، درحالی‌که از قطعه‌­ای فلزی برای تزئین بخش پایینی فرمان استفاده شده. نسخه چهارچرخ محرک به گرم‌کن صندلی‌ها مجهز خواهد شد.

هوندا N-One نسخه Style + Urban

هوندا N-One نسخه Style + Urban به پیشرانه تنفس طبیعی 660 سی‌­سی 3 سیلندر مجهز شده است، که نیروی خود را از طریق گیربکس CVT به محور جلو یا تمام چرخ‌ها انتقال می­‌دهد.

بد نیست بدانید که هوندا در سال 2020 و به منظور پاسخگویی به تقاضای بخشی از مشتریان، نسخه‌­ای نیرومندتر از این خودرو را نیز معرفی کرده است. در نسخه RS از هوندا N-One، پیشرانه 660 سی­‌سی سه سیلندر توربوشارژ با 63 اسب‌­بخار قدرت و 104 نیوتن‌متر گشتاور در زیر کاپوت این خودرو نصب می‌­شود. این مدل با رینگ‌های 15 اینچی، مه‌­شکن­‌های LED، روکش چرم برای فرمان و اهرم دنده، گیربکس شش سرعته دستی یا CVT و صرفاً به صورت دیفرانسیل-جلو عرضه می­‌شود.

هوندا N-One نسخه Style + Urban

قیمت هوندا N-One نسخه Style + Urban در نسخه‌­های دیفرانسیل-جلو و چهارچرخ محرک به ترتیب 12,234 و 13,212 دلار تعیین شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران