• شورولت بليزر برقي در ناوگان پليس آمريکا

تعقیب و گریز بدون آلایندگی

شورولت بلیزر برقی در ناوگان پلیس آمریکا

8 شهریور 1401 15:55

یک ماه پس از انتشار تصاویر شورولت بلیزر برقی 2024، اکنون نسخه ویژه نیروهای پلیس از این خودرو معرفی شده تا 60 سال همکاری جنرال موتورز و پلیس آمریکا، به مرحله تازه وارد شود.

شاسی‌بلند برقی ناوگان پلیس آمریک براساس تریم SS از شورولت بلیزر EV شکل گرفته است، که به لطف باتری حجیم، می‌­تواند 557 اسب­‌بخار قدرت و 877 نیوتن‌متر را در حالت رانندگی WOW در اختیار راننده قرار دهد.با افزایش توجه نسبت به گرمایش جهانی، طبیعی است که خودروهای برقی در ناوگان عمومی هم به کار گرفته شوند. Ed Peper قائم مقام ناوگان جنرال موتورز هم بلیزر برقی PPV را خودرویی مناسب برای عملیات تعقیب مجرمان با عملکرد فنی عالی و زمان شارژ کم، معرفی کرده است. به اعتقاد وی، بلیزر برقی PPV مهره‌­ای است که بازی را به نفع خود تغییر می‌­دهد.

شاسی‌بلند برقی ناوگان پلیس آمریک براساس تریم SS از شورولت بلیزر EV شکل گرفته است، که به لطف باتری حجیم، می‌­تواند 557 اسب­‌بخار قدرت و 877 نیوتن‌متر را در حالت رانندگی WOW در اختیار راننده قرار دهد. همچون سایر تریم‌های بلیزر 2024، از ظرفیت باتری این مدل نیز خبری در دسترس نیست. البته شورولت وزن این قطعه را 544 کیلوگرم اعلام کرده است و از جانمایی آن در بخش زیرین شاسی خبر داده که بهبود مرکز ثقل را در پی دارد.

دیسک‌های ترمز از برند برمبو، زیرسپری محافظ، تایرهای دارای تائیدیه از پلیس، رینگ‌های فولادی، تجهیزات لازم برای شرایط اضطراری، یدک‌­کشی برخی لوازم همچون تریلرهای رادار و قابلیت اتصال دوچرخه، از دیگر ویژگی­‌های این خودرو بشمار می‌­آید.

شورولت بلیزر برقی در ناوگان پلیس آمریکا

در کابین بلیزر برقی PPV هم مواردی همچون کمربند ایمنی مخصوص در ردیف جلو، کفپوش وینیل، کنسول میانی با فضا برای تجهیزات پلیس و روکش وینیل برای ردیف عقب، پیش‌­بینی شده است. با سفارش پکیج 9C3 Street، برخی موارد دیگر همچون کنسول میانی شبیه به مدل‌های عادی، فرش کف و روکش پارچه برای صندلی‌های عقب به خودرو اضافه می‌­شود.

دوربین دید عقب در آینه، دکمه‌­های روی فرمان با قابلیت اتصال به تجهیزات رادیویی، چراغ نقطه‌­ای برای راننده و دکمه تماس اضطراری هم برای شورولت بلیزر برقی PPV درنظر گرفته شده است.

شورولت بلیزر برقی در ناوگان پلیس آمریکا

اجزای برقی شورولت بلیزر PPV با توجه به نیازهای سیستم‌ الکتریکی خودروهای ناوگان پلیس از جمله مرکز فرمان، دسته‌ سیم‌های استاندارد و توان کافی برای تجهیزات لازم، طراحی شده است. همچون شورولت تاهو PPV، برخی اتصالات اضافی برای کاهش زمان نصب هم پیش‌­بینی شده است.

محفظه بار هم بگونه‌­ای طراحی شده است، که امکان نصب قطعات جانبی همچون جعبه‌­های نظم­دهنده لوازم را فراهم کند.

شورولت وعده کرده که مشخصات دقیق و شعاع حرکتی بلیزر EV PPV را در زمان نزدیک به عرضه این خودرو در سه ماهه نخست 2024، اعلام خواهد کرد.

دیدگاه کاربران