• چري تيگو 8 مدل 2023

با تغییرات جزئی در بدنه و تحولات اساسی در کابین

بروزرسانی مجدد برای چری تیگو 8

11 شهریور 1401 11:30

در طول حضور چهار ساله چری تیگو 8، این خودرو چندین مرتبه مورد بازنگری قرار گرفته و نسخه­‌های مختلفی همچون پلاس، پرو، پرو مکس و غیره از آن تولید شده است. البته تمام این نسخه‌­ها در کنار یکدیگر و همزمان با مدل پایه تولید شده که در صنعت خودروسازی چین، امری بی‌­سابقه نیست.

نسخه پایه چری تیگو 8 مجدداً مورد بروزرسانی قرار گرفته که تغییرات جزئی در بدنه و تحولات اساسی در کابین را شامل می‌­شود. اکنون نسخه پایه این خودرو مجدداً مورد بروزرسانی قرار گرفته که تغییرات جزئی در بدنه و تحولات اساسی در کابین را شامل می‌­شود. در نمای ظاهری، قطعه خطی نقره‌­ای از سپر جلو حذف شده و چراغ‌های مه‌­شکن نیز در بالای دیلایت چهار بخشی قرار گرفته است.

اما کابین جدید چری تیگو 8، حاصل گردهمایی اجزایی از نسخه‌­های مختلف این خودرو است بدین صورت که نمایشگر سرتاسری شامل دو صفحه 12.3 اینچی پشت آمپر و اطلاعات سرگرمی از تیگو 8 پرو به عاریت گرفته شده، اما کنسول میانی با دکمه­‌های لمسی و کنترل دایره­ای شکل سیستم تهویه از مدل فعلی برجا مانده است.

بخش میانی دو سرنشین با اهرم تعویض دنده هم از تغییرات جدید این مدل بوده که در سایر کراس‌­اورهای جدید چری نیز مشاهده می‌­شود. چری تیگو 8 مدل 2023 را می‌­توان با دو یا سه ردیف صندلی سفارش داد.

چری تیگو 8 مدل 2023

تجهیزات رفاهی جدید چری تیگو 8 شامل سیستم صوتی سونی و تصفیه یونیزه هوا خواهد بود.

همچون گذشته، چری تیگو 8 مدل 2023 در وطن خود با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ TCI به قدرت 156 اسب­‌بخار و جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا دوکلاچه اتوماتیک و همچنین پیشرانه 1.6 لیتری TGDI به قدرت 197 اسب‌بخار و گیربکس 7 سرعته قابل انتخاب است. البته گیربکس دوکلاچه این خودرو در مدل قبلی از نوع خشک بوده که اکنون با نمونه تر (Wet) تعویض شده است. چری تیگو 8 تنها در نسخه دیفرانسیل-جلو به فروش می‌­رسد.

مشتریان چینی می­‌توانند چری تیگو 8 را با قیمت 14.300 الی 18.100 دلار خریداری کنند.

دیدگاه کاربران