• کانسپت چانگان CD701
  • کانسپت چانگان CD701
  • کانسپت چانگان CD701
  • کانسپت چانگان CD701
  • کانسپت چانگان CD701
  • کانسپت چانگان CD701
  • کانسپت چانگان CD701

شاسی‌بلند با قابلیت تبدیل به پیکاپ

معرفی کانسپت چانگان CD701

22 شهریور 1402 15:53

چانگان با رونمایی از کانسپت CD701 در جریان کنفرانس خبری دستاوردهای فناوری، پیش‌نمایشی از یک محصول جدید را ارائه نموده است، که به‌زودی از طریق برند کیو آن راهی بازار خواهد شد.

این خودرو که احتمالاً با نام E0 به بازار عرضه خواهد شد، براساس پلتفرم برقی هوشمند چانگان یا SDA شکل گرفته است.

طراحی چانگان CD701

چانگان CD701 نمای در جلو با چراغ‌های باریک و دی‌لایت‌های C شکل، طرح نسبتاً ساده‌ای دارد. به جای جلوپنجره، یک نمایشگر تعبیه شده که می‌تواند میزان شارژ باطری و مسافت قابل پیمایش را نمایش دهد. علاوه‌براین، چراغ‌های LED به فرم D هم در طرفین سپر جلو تعبیه شده است، تا نمایی شبیه به فولکس واگن تی-راک را به نمایش بگذارد.

کانسپت چانگان CD701

برخلاف طرح عادی در نمای جلو، در بخش جانبی و عقب با موارد تازه شامل رینگ‌های بزرگ که زیر گلگیرهای مربعی جای گرفته، دستگیره‌ مخفی‌شونده درها ، خط شیبدار سقف که تا انتهای بدنه امتداد یافته است و دوربین‌های جانبی مواجه هستیم. اما در عقب CD701 می­‌توان پنل شیشه‌ای را مشاهده نمود، که به ‌صورت کشویی به سمت بالا روی سقف خودرو رفته تا نمایی شبیه به یک پیکاپ را ایجاد کند.

در بین چراغ‌های LED عقب با فرم نیم دایره، می­‌توان نمایشگری را مشاهده کرد که اطلاعات باتری را نشان می­‌دهد.

کابین و امکانات چانگان CD701

طراحی کابین چانگان CD701 همان چیزی است که از یک خودروی برقی مدرن انتظار داریم. نمایشگر اطلاعات سرگرمی بزرگ، داشبورد ساده، نمایشگر مجازی (هداپ) و فرمان D-شکل، از مهمترین ویژگی‌های فضای داخلی این ماشین به شمار می­‌آید.

کانسپت چانگان CD701

به گزارش کارنیوز چاینا، چانگان قصد دارد CD701 را همراه با دیدترین فناوری‌هایی که در اختیار دارد، در سال 2024 تولید کند. از میان این فناوری‌ها می‌­توان به قابلیت یافتن جایگاه و انجام عملیات شارژ به صورت خودکار و ارتباط ماهواره­‌ای اشاره کرد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران