• ميني کلابمن مولتي تن اديشن
  • ميني کوپر 5 در مولتي تن اديشن
  • ميني کوپر 2 در مولتي تن اديشن

تمرکز روی گرافیک سقف

نسخه‌های ویژه مینی با رنگ‌های خاص

13 شهریور 1401 11:50

مینی همیشه به دلیل معرفی نسخه‌های ویژه برای خودروهای محبوب خود مشهور است. این علاوه بر مجموعه کاملی از سفارشی‌سازی‌هاست که می‌توان در هنگام خرید خودرو روی آن اعمال کرد. در بین مواردی که می‌توانید سفارشی‌سازی کنید، سقف خودروهای مینی معمولاً جایگاه ویژه‌ای دارند که غیر از رنگ‌های متنوع قابلیت انتخاب 26 طرح راه‌راه (موسوم به Paul Smith) نیز وجود دارد.

برخلاف مالتی‌تون استاندارد که سال گذشته روی سقف کوپر SE دیده شده بود، نسخه جدید این تریم با عناصر طراحی جدید هم در نمای بیرونی و هم در نمای داخلی عرضه می‌شود.سال گذشته این خودروساز انگلیسی سقف سری مالتی‌تون را معرفی کرد که شامل سه رنگ سایه‌روشن می‌شد. اکنون مینی این سفارشی‌سازی را گسترش داده آن را تبدیل به یک نسخه ویژه و کامل به نام Multitone Edition کرد.

برخلاف مالتی‌تون استاندارد که سال گذشته روی سقف کوپر SE دیده شده بود، نسخه جدید این تریم با عناصر طراحی جدید هم در نمای بیرونی و هم در نمای داخلی عرضه می‌شود. این نسخه‌های ویژه شامل مدل‌های هاردتاپ 3 در، هاردتاپ 5 در و کلابمن می‌شوند.

سقف مالتی‌تون از قاب جلوپنجره تا قسمت انتهایی کشیده شده است. رنگ‌های استفاده شده در این گرافیک شامل سفید Aspen در جلو، نقره‌ای Melting در قسمت میانی و مشکی Jet در عقب است. همان‌طور که گفتیم مینی مالتی‌تون ادیشن دارای جزئیاتی است که فقط روی این سری دیده می‌شود. مانند رنگ ستون C و کلاهک روی رینگ‌ها.

مینی کلابمن مولتی تن ادیشن

داخل کابین عبارت Multitone روی در و کف‌پایی درج شده است. هم‌چنین به‌صورت سفارشی ترکیب رنگی جدید روی داشبورد، آفتاب‌گیر و فرمان هم اعمال شده است.

مینی ادعا می‌کند که هریک از خودروهای این سری کاملاً منحصربه‌فرد است. برای دست‌یابی به این هدف، شرکت از فرایند رنگ‌آمیزی موسوم به مرطوب روی مرطوب استفاده کرده است که در آن سه سایه رنگ مستقیماً یکی پس از دیگری روی بدنه قرار می‌گیرند. این کار به دلیل تغییر شرایط محیطی و تغییرات در الگوی رنگ ممکن است اتفاق بیافتد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران