یادآور خودروهای قدیمی

رنگ‌آمیزی متفاوت سقف برای خودروهای مینی

22 تیر 1400 16:43

شرکت مینی، سقف جدیدی را با نام Multitone برای نسخه‌‌های سه و پنج در Hardtop و کلابمن، ارائه می‌دهد. سقف جدید نام‌برده، از سه رنگ تشکیل شده و جلوه‌ بیش‌تر و متنوعی را برای خریدارن فراهم می‌کند. این طرح در حال حاضر برای مینی کوپر SE برقی قابل سفارش است.

به کار بردن سقفی با رنگ‌آمیزی متضاد، یادآور ساخته‌های مینی در زمان‌های قدیم است. به کار بردن سقفی با رنگ‌آمیزی متضاد، یادآور ساخته‌های قبلی این شرکت در زمان‌های قدیم است. سقف Multitone با تکنیک متفاوتی رنگ‌آمیزی شده تا سایه‌ها و طیف‌های مختلف رنگ‌ها را به خوبی نشان دهد. رنگ آبی San Marino در جلو، Pearly Aqua در قسمت میانی و در آخر نیز مشکی Jet قرار گرفته است.

در مرحله اول ابتدا کم‌رنگ‌ترین رنگ، یعنی Pearly Aqua به کار می‌رود؛ سپس سایه‌ها و دو رنگ دیگر اعمال می‌شوند. فرآیند رنگ‌آمیزی کاملاً خودکار انجام می‌شود، اما در هر دستگاه مینی اختلافات جزئی وجود دارد که ویژگی‌ای منحصربه‌فرد است. برای مثال طرح Multitone با سقف پانوراما و روف‌ریل نیز برای انتخاب، در دسترس است.

Mini Multitone Roof

تقریباً همه‌ رنگ‌های بدنه، به جزء چند مورد، با سقف Multitone قابل انتخاب‌ هستند؛ قرمز Chili و سبز British Racing برای مدل Hardtop و قرمز Indian Summer برای مدل کلابمن، قابل سفارش نیستند.

مانند بسیاری از خودروسازان، مینی نیز در حال تغییر و تحول است و قصد دارد در سال 2025 آخرین خودروی احتراقی خود را معرفی کند و پس از آن در سال 2030 به یک برند تمام الکتریک تبدیل شود.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران