• موتورسيکلت دوکاتي استريت فايتر V4 لامبورگيني

با تاثیر از هوراکان STO

معرفی دوکاتی استریت فایتر V4 لامبورگینی

13 شهریور 1401 18:21

در دومین روز از سپتامبر 2022، شرکت دوکاتی یک مدل تولید محدود به نام استریت فایتر V4 لامبورگینی را معرفی کرده است. این مدل که براساس پلتفرم مشترک با پانیگال V4 S مدل 2023 شکل گرفته، به عنوان جدیدترین عضو سری استریت فایتر شناخته می­‌شود.

استریت فایتر V4 لامبورگینی با تاثیر از ویژگی‌های ظاهری لامبورگینی هوراکان STO شکل گرفته است. نخستین شاهد این مدعی، رنگ بدنه این موتورسیکلت است.براساس اعلام دوکاتی، استریت فایتر V4 لامبورگینی با تاثیر از ویژگی‌های ظاهری لامبورگینی هوراکان STO شکل گرفته است. نخستین شاهد این مدعی، تزئین بدنه این موتورسیکلت با ترکیب سبز متالیک و قرمز مشهور به Verde Citrea و Arancio Dac است، که مستقیما از لامبورگینی هوراکان STO به عاریت گرفته شده.

عدد 63 که روی بدنه، کلاه ایمنی و روکش چرمی دیده می­‌شود نیز شماره Pecco Bagnaia، راننده دوکاتی در مسابقات Ducati Lenovo را به یاد می‌­آورد.

طرح رینگ‌های استریت فایتر V4 لامبورگینی نیز به وضوح به فرم این قطعات در لامبورگینی هوراکان STO شباهت دارد. در مرکز رینگ عقبی، توپی از جنس تیتانیوم با طرح لامبورگینی دیده می­‌شود.

برای افزایش شباهت با لامبورگینی هوراکان STO، دوکاتی با دست و دلبازی از فیبرکربن برای ساخت بسیاری از قطعات استریت فایتر V4 لامبورگینی استفاده کرده است.

موتورسیکلت دوکاتی استریت فایتر V4 لامبورگینی

برخی قطعات همچون جاپایی، دیسک ترمز و اهرم کلاچ از جنس آلومینیوم و توسط Rizoma تامین شده درحالی‌که قطعاتی همچون روکش سوئیچ، پوسته داشبورد، گارد چرخ‌ها، کفی نشیمن و روکش کلاچ از فیبرکربن ساخته شده است.

سیستم اگزوز تیتانیومی آکراپوویچ به همراه خروجی­‌های فیبرکربن، صدایی هیجان­‌انگیز تولید می‌­کند.

علاوه بر 630 دستگاه استریت فایتر V4 لامبورگینی که توسط دوکاتی تولید خواهد شد، یک نسخه به مراتب خاص‌­تر به نام استریت فایتر V4 لامبورگینی Speciale Clienti هم در تیراژ 63 دستگاه و برای مالکان خودروهای لامبورگینی درنظر گرفته شده است. خریدار هر نمونه از این مدل، می­‌تواند رنگ بدنه، نشیمن، کالیپرهای ترمز و طرح رینگ‌های موتورسیکلت را در هماهنگی با خودرو، شخصی­‌سازی کند.

موتورسیکلت دوکاتی استریت فایتر V4 لامبورگینی

برای تکمیل این مجموعه، تعداد محدودی کلاه ایمنی، جلیقه چرمی و لباس مسابقه‌­ای با ترکیب رنگی Verde Citrea و Arancio Dac نیز توسط دوکاتی عرضه خواهد شد.

عرضه دوکاتی استریت فایتر V4 لامبورگینی در آمریکا و کانادا از می 2023 آغاز خواهد شد. قیمت پایه استریت فایتر V4 لامبورگینی و Speciale Clienti در آمریکا به ترتیب 68 و 83 هزار دلار تعیین شده است، ولی در کانادا این اعداد به 76,600 و 98,400 دلار افزایش می­‌یابد.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

دیدگاه کاربران