• تيونينگ منصوري براي مرسدس AMG GLS 63

ارائه دو پکیج برای افزایش قدرت

تغییرات منصوری برای مرسدس AMG GLS 63

28 شهریور 1401 16:56

مرسدس AMG GLS 63 از زمان ورود به بازار، به عنوان یک شاسی­‌بلند بزرگ و قدرتمند شناخته می‌شود، اما افرادی که قابلیت‌های این خودرو را کافی نمی‌دانند، باید نگاهی به محصول جدید منصوری داشته باشند.

با سفارش پکیج P720، خروجی پیشرانه به 710 اسب‌­بخار افزایش می‌یابد. اگر پکیج P850 را سفارش دهید خروجی پیشرانه به 838 اسب‌بخار قدرت می‌­رسد.تیونر آلمانی در نخستین گام به سراغ پیشرانه 8 سیلندر توئین توربوشارژ مرسدس AMG GLS 63 رفته که در حالت استاندارد، 603 اسب‌­بخار قدرت تولید می­‌کند، اما با سفارش پکیج P720، خروجی پیشرانه به 710 اسب‌­بخار و هزار نیوتن‌متر افزایش می‌­یابد.

اما اگر پکیج P850 را سفارش دهید که بروزرسانی توربوشارژرها، سیستم اگزوز اسپرت و فیلتر هوای متفاوت را به همراه دارد، خروجی پیشرانه به 838 اسب­‌بخار قدرت و 1100 نیوتن‌متر گشتاور می‌­رسد.

برای ایجاد تمایز بین دست‌پرورده منصوری با نمونه­‌های استاندارد مرسدس AMG GLS 63، مجموعه­‌ای از قطعات فیبرکربن شامل کاپوت، زیرسپری جلو، دیفیوزر عقب (در دو مدل)، قطعات لبه گلگیرها، باله سقفی و غیره، برای این خودرو تدارک دیده شده است.

میله­‌های محافظتی را نیز می­‌توان به رنگ مشکی یا نقره‌­ای سفارش داد، که خشونت ظاهری GLS را به وضوح افزایش می‌­دهد.

تیونینگ منصوری برای مرسدس AMG GLS 63

سفارشی­‌سازی محصول جدید منصوری به اینجا محدود نشده است، چراکه این شرکت برای تغییر فضای کابین GLS هم گستره‌­ای نامحدود از مواد و رنگ‌ها را پیشنهاد می‌­کند.

کفپوش‌های چرم یا مخمل داخل کابین و کفی محفظه بار هم به سلیقه مشتری طراحی شده و 9 طرح مختلف برای رینگهای خودرو، قابل انتخاب است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران