• ميني کوپر S نسخه 20 سالگي

به مناسبت بیستمین سال حضور در بازار آمریکا

معرفی نسخه‌ای خاص از مینی کوپر S

1 مهر 1401 12:40

شرکت مینی پس از تملک توسط ب‌ام‌و، وارد عصر تازه فعالیت‌های خود شد. یکی از این امور، بازگشت مجدد به ایالات متحده بود که 20 سال پیش اتفاق افتاد. اکنون این برند انگلیسی تحت مدیریت آلمانی‌ها، قصد دارد دو دهه حضور خود در آمریکا را با معرفی یک نسخه ویژه، گرامی بدارد.

مینی به منظور گرامیداشت 20 سال حضور در بازار آمریکا نسخه‌ای خاص از مدل کوپر S را آماده کرده است. این خودرو با قیمت 37,165 دلار از ماه جاری به نمایندگی‌های برند در آمریکا وارد خواهد شد.به این منظور، مینی کوپر S 20 Years Edition در فرم اتاق چهار در و سقف فلزی با چندین تغییر ظاهری معرفی شده است. سه رنگ قرمز Chili، سفید Pepper و آبی Island برای تزئین این مدل درنظر گرفته شده که رنگ‌های پرچم زادگاه مینی یعنی انگلستان و البته آمریکا را نمایش می­‌دهد.

تریم مشکی پیانو در برخی نقاط بدنه، ریل سقفی، رینگ‌های 17 اینچی Tentacle Spoke به رنگ مشکی، روکش نقره‌­ای سقف و آینه­‌های جانبی، نشان‌های ویژه روی ستون C و رکاب‌های جانبی و البته نوار روی کاپوت به رنگ قرمز، آبی یا سفید، از دیگر ویژگی‌های ظاهری مینی نسخه 20 سالگی است.

مینی کوپر S 20 Years Edition به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 189 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه با پدال‌های پشت فرمان مجهز شده است، که این خودرو را ظرف 6.5 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر برساعت می­‌رساند.

در فضای کابین نسخه 20 سالگی با روکش چرم ناپا برای فرمان، تریم مشکی پیانو، نشان‌های 20Years و صندلی‌های اسپرت با روکش چرم مصنوعی مشکی مواجه هستیم.

مینی کوپر S نسخه 20 سالگی

امکانات رفاهی این نسخه خاص از مینی کوپر S نیز مواردی شامل تهویه مطبوع دومنطقه‌­ای، سقف شیشه­‌ای ثابت پانوراما، گرمکن ردیف جلو، نمایشگر مرکزی با پشتیبانی از اپل کارپلی و بلوتوث و موارد مربوط به پکیج Storage را شامل می­‌شود.

تولید مینی کوپر S 20 Years Edition از ماه جولای آغاز شده است، ولی این خودرو با قیمت 37,165 دلار از ماه جاری به نمایندگی‌های برند در آمریکا وارد خواهد شد.

شرکت مینی در طول دو دهه گذشته عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و از همین حالا برای ادامه این روند در طول سال‌های آینده برنامه­‌ریزی کرده است. تمرکز بر ساخت خودروهای برقی، از مهمترین بخش‌های این برنامه خواهد بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران