• بازسازي شورولت کامارو 1969

مجهز به پیشرانه توربوشارژ 700 اسبی

تولد مجدد شورولت کامارو 1969

5 مهر 1401 11:09

شاید نصب یک پیشرانه مدرن در سینه یک خودروی کلاسیک را بتوان «بازسازی» نامید، ولی اگر بخواهید نتیجه کار را «تولد دوباره» لقب دهید، باید عملیات بیشتری روی خودروی موردنظر انجام شود.

پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری توئین توربوشارژ LSX با 700 اسب­‌بخار قدرت در سینه این کامارو نصب شده است.این عبارت درمورد خودروی موردبحث در این مطلب صدق می­‌کند: یک دستگاه شورولت کامارو مدل 1969 که غیر از پیشرانه مدرن، با بسیاری تغییرات دیگر نیز همراه شده است.

در نخستین گام، پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری توئین توربوشارژ LSX با 700 اسب­‌بخار قدرت در سینه این کامارو نصب شده است، که قدرت را از طریق گیربکس شش سرعته دستی ساخت Tremec به محور عقب ارسال می­‌کند.

سیستم ترمز Wilwood با کالیپرهای شش پیستون و دیسک‌های سوراخ‌دار، سیستم تعلیق Ridetech، رینگ‌های COR با تایرهای پایلوت سوپراسپرت ساخت میشلن، از دیگر تغییرات فنی این خودرو است.

بازسازی شورولت کامارو 1969

فرم کلی بدنه شورولت کامارو LSX با نمونه استاندارد یکسان است، اما برخی موارد همچون کاپوت فیبرکربن با ورودی هوا، چراغ‌های LED جلو و عقب، قطعات الحاقی به سپرهای جلو و عقب و البته رنگ خاکستری Shark متالیک، این خودرو را به نمونه‌­ای متمایز تبدیل کرده است.

فضای کابین با تحولات نسبتا اساسی همراه شده است، همچون صندلی‌های جلو و عقب با طراحی جدید و روکش وینیل قرمز رنگ، کفپوش قرمز، تهویه مطبوع، سیستم صوتی Alpine با پشتیبانی از اپل کارپلی و صفحه پشت ­آمپر Autocross که سرعت، دور موتور، دمای مایع خنک‌­کننده، فشار روغن، سطح سوخت و ولتاژ باتری را نمایش می­‌دهد.

بازسازی شورولت کامارو 1969

فروشنده این خودرو ادعا می‌­کند، که 700 اسب­‌بخار قدرت پیشرانه، با سوخت بنزین حاصل می­‌شود پس این احتمال وجود دارد که مالک بعدی بتواند با برخی تغییرات و استفاده از سوخت اتانول، قدرت بیشتری را از این پیشرانه حجیم به دست آورد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران