• فورد سري F سوپر ديوتي 2023

مجهز به پیشرانه‌های جدید دیزلی و بنزینی

معرفی فورد سری F سوپر دیوتی 2023

8 مهر 1401 17:13

نسل جدید فورد F-150 در سال 2021 و با کمترین تغییرات ظاهری نسبت به مدل قبل رونمایی شد. اکنون که نسخه سوپر دیوتی (Super Duty) از این خودرو با مدل 2023 رونمایی شده است، بازهم نشانی از تحولات اساسی در طراحی دیده نمی­‌شود.

طراحی فورد سری F سوپر دیوتی 2023

جلوپنجره بزرگ با اجزای افقی و چراغ‌هایی که در این قطعات و البته دیلایت احاطه شده مشابه با مدل قبلی است، اما برخی جزئیات همچون هواکش روی گلگیرهای جلو و حذف لبه گلگیرها، از ویژگی‌های فورد سری F سوپر دیوتی 2023 به شمار می­‌آید.

فورد سری F سوپر دیوتی 2023

قابلیت‌های بیراهه­‌نوردی فورد سری F سوپر دیوتی 2023 هم افزایش یافته که برای کاربران این خودرو بسیار حائز اهمیت است. مشتریان می­‌توانند پکیج آفرودی Tremor را انتخاب کنند، ضمن ­این‌که پکیج XL Off-Road با تایرهای 33 اینچ، قفل دیفرانسیل عقب، قطعات محافظ زیرین بدنه و افزایش ارتفاع بدنه هم قابل سفارش خواهد بود.

انتظار داریم که به فاصله کمی از ورود فورد سری F سوپر دیوتی 2023 به بازار، بسیاری از شرکت‌ها به تامین لوازم جانبی برای این خودرو اقدام کنند.

کابین و امکانات فورد سری F سوپر دیوتی 2023

در فضای کابین هم از تغییر خبری نیست و تنها فرمان مخصوص Super Duty و صفحه پشت آمپر 12 اینچی را می­‌توان سفارش داد.

فورد سری F سوپر دیوتی 2023

از فناوری‌های جدید فورد سری F سوپر دیوتی 2023 می­‌توان به نمایشگر هداپ، ژنراتور برق ProPower با ظرفیت 2 کیلووات و بروزرسانی سامانه دستیار تریلر با قابلیت هدایت کشنده، اشاره کرد.

یک دوربین و چند حسگر هم در بخش بالایی در صندوق نصب شده تا در صورت باز بودن این قطعه هم راننده بتواند از محیط اطراف آگاهی کسب کند. سامانه مسیریاب نیز اکنون می­‌تواند با تشخیص ابعاد تریلر، مسیرهای مناسب را به راننده پیشنهاد کند.

فورد سری F سوپر دیوتی 2023

نصب مودم 5G در تمام تریم‌های فورد سری F سوپر دیوتی 2023، برقراری ارتباط با سامانه­‌های اختصاصی شرکت فورد یعنی Pro Telematics و Fleet Management را ممکن ساخته که مخصوصا برای کاربران تجاری بسیار مفید خواهد بود.

مشخصات فنی فورد سری F سوپر دیوتی 2023

فورد سری F سوپر دیوتی 2023

تغییرات اساسی فورد سری F سوپر دیوتی 2023 در زیر کاپوت این خودرو اتفاق افتاده، جایی که مشتریان می­‌توانند پیشرانه جدید 6.8 لیتری 8 سیلندر بنزین‌سوز یا 6.7 لیتری PowerStroke دیزل را سفارش دهند. البته شرکت فورد تا لحظه نگارش این خبر از اعلام جزئیات پیشرانه­‌های مذکور خودداری کرده است.

نیروی پیشرانه در فورد سری F سوپر دیوتی 2023 از طریق گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها ارسال می­‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران