• تيونينگ تسلا مدل 3 توسط منهارت

تغییرات ظاهری و فنی برای سدان برقی

تیونینگ تسلا مدل 3 توسط منهارت

18 مهر 1401 11:03

کمپانی تیونینگ منهارت، اکثراً خودروها را تا حد زیادی اصلاح و تیون می‌کند، اما این بار به سراغ تسلا مدل 3 رفته و محتاطانه عمل کرده است. این تیونر تغییرات مختصری را روی این سدان الکتریکی اعمال کرده است، که مهم‌ترین آن‌ها مربوط به سیستم تعلیق است. فنرهای H&R ارتفاع خودرو را کاهش داده‌اند.

مهم‌ترین تغییر این سدان برقی مربوط به سیستم تعلیق است، فنرهای H&R ارتفاع خودرو را کاهش داده‌اند. رینگ‌های جدید 21 اینچی Barracuda در ظاهر خودرو بسیار موثرند و با تایرهای 235/30R21 پوشیده شده‌اند. رنگ رینگ‌ها خاکستری پلاتینیوم است؛ اما مشتریان می‌توانند رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند.

در ظاهر خودرو قطعات و عناصر جدیدی دیده می‌شود؛ مانند اسپلیتر فیبرکربنی جلو، استیکر‌های نواری خاکستری و قرمز روی کاپوت و در صندوق، جزئیات قرمزرنگ روی آینه‌های جانبی، طرح لانه زنبوری جلوپنجره و ... .

منهارت فضای داخلی خودرو را تغییر نداده است؛ اما در صورت درخواست مشتری، این کار را انجام می‌دهد. همچنین می‌تواند سیستم ترمز را برای عملکرد بهتر تغییر دهد.

تیونینگ تسلا مدل 3 توسط منهارت

تسلا مدل 3 دو موتور الکتریکی دارد که 513 اسب‌بخار قدرت و 660 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند. باتری 82 کیلووات ساعتی آن از نوع لیتیوم یون است.

اغلب تغییرات منهارت روی خودروها، برای افزایش خروجی است؛ اما چنین اصلاحاتی برای خودروهای الکتریکی بسیار دشوار است؛ زیرا خودروسازان نرم‌افزارها را برای جلوگیری از هک کردن، قفل می‌کنند. تسلا مدل 3 نیز تنها تغییرات ظاهری را دریافت کرده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران