•  کيت ليبرتي واک تسلا مدل 3
  •  کيت ليبرتي واک تسلا مدل 3
  •  کيت ليبرتي واک تسلا مدل 3
  •  کيت ليبرتي واک تسلا مدل 3
  •  کيت ليبرتي واک تسلا مدل 3
  •  کيت ليبرتي واک تسلا مدل 3

لیبرتی واک ژاپنی از GT-R دست کشید

معرفی کیت واید برای تسلا مدل 3

23 مرداد 1403 16:59

لیبرتی واک دست از GT-Rها برداشته و توجه خود را به پرفروش‌ترین مدل تسلا معطوف کرده است.

اگر یک چیز وجود داشته باشد که بیشتر مدل‌های تسلا در آن مشترک باشند، طراحی ساده و ملایم آن‌هاست. حتی قدرتمندترین نسخه‌ها نیز تقریباً شبیه به مدل‌های پایه به نظر می‌رسند. حالا، لیبرتی واک به صاحبان تسلا مدل 3 اجازه می‌دهد تا واقعاً از سایر مدل‌ها متمایز شوند.

این کیت بدنه که با نام LB E Tesla Model 3 شناخته می‌شود، دارای چهار جزء اصلی است. این اجزا شامل یک اسپویلر جلو، یک اسپویلر داک‌تیل برای عقب، یک دیفیوزر عقب و دیفیوزرهای جانبی است. قیمت این کیت 6,270 دلار است. کسانی که علاقمند به فلاپ‌های فوق‌العاده عریض در تصاویر هستند، باید به سراغ کیت LB E Works Tesla Model 3 بروند.

 کیت لیبرتی واک تسلا مدل 3

این کیت شامل تمام اجزای ذکر شده است، اما فلاپ‌ها را نیز دارد و هزینه آن 7,920 دلار است. با این حال، چند نکته را درباره این قیمت‌ها باید در نظر داشت. اولاً، این قیمت‌ها شامل هزینه حمل و نقل نمی‌شوند. لیبرتی واک محاسبه‌گر حمل و نقل آنلاین هم ارائه نمی‌دهد، بنابراین مشخص نیست که هزینه ارسال این کیت به در منزل چقدر خواهد بود.

دوماً، لیبرتی واک درباره تغییرات سیستم تعلیق و چرخ‌های استفاده شده در این خودروی نمایشی چیزی نگفته است. یعنی اگر کسی بخواهد به همان وضعیت قرارگیری ثابت در تصاویر برسد، باید قطعات مربوطه را خود تهیه کند. قابل توجه است که لیبرتی واک اشاره کرده، که جنس کیت از پلاستیک تقویت‌شده با فایبرگلاس (FRP) ساخته شده و ممکن است به معنای ارائه گزینه‌ای با مواد دیگر در آینده، برای مثال همان فیبر کربن باشد.

 کیت لیبرتی واک تسلا مدل 3

علاوه‌براین، خریداران می‌توانند اکثر این اجزا را به صورت جداگانه انتخاب کنند. اسپویلر داک‌تیل ارزان‌ترین گزینه است و 990 دلار قیمت دارد. دیفیوزر عقب و دیفیوزرهای جانبی هرکدام 1,650 دلار قیمت دارند. در نهایت، اسپلیتر جلو به تنهایی 1,980 دلار قیمت دارد. این به این معناست که فلاپ‌ها فعلاً فقط با کل کیت موجود هستند.

در حالی که گزینه‌های زیادی برای کیت بدنه تسلا وجود دارد، لیبرتی واک یکی از برندهای معروف در این زمینه است. این شرکت کیت‌های مشابهی برای فراری F8 Tributo، لامبورگینی کونتاش و حتی نیسان GT-R ساخته است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران