• خودروي اسپرت برقي آپولو G2J

یک خودروی برقی اسپرت

معرفی آپولو G2J

22 مهر 1401 07:30

گروه Apollo Future Mobility وسیله نقلیه جدیدی را ارائه داده‌ است، که نسبت به سایر محصولات و هایپرکارهای تولید محدود این شرکت طرحی متفاوت دارد. آپولو در نوامبر 2021، کانسپت‌های سدان EVision S و شاسی‌بلند EVision X را ارائه داد که پیشرانه الکتریکی داشتند. حال به این دو کانسپت، آپولو G2J نیز اضافه شده است.

آپولو G2J پیش‌نمایشی از یک خودروی اسپرت تمام الکتریکی است، که با هدف نمایش طراحی و تکنولوژی محصولات آینده آپولو ساخته شده. آپولو G2J پیش‌نمایشی از یک خودروی اسپرت تمام الکتریکی است، که با هدف نمایش طراحی و تکنولوژی محصولات آینده شرکت ساخته شده. آپولو بیش از دو سال روی این پروتوتایپ کار کرده است، تا به یک برند تمام الکتریکی تبدیل شود. اکنون G2J برای انجام آزمایشات متعدد ساخته شده است.

طراحی G2J بیانگر زبان طراحی آپولو در آینده است و به آپولو IE و Project Evo شباهت دارد.

ظاهر خودرو از قسمت‌های فرورفته، گلگیرهای برآمده، دماغه پایین، چراغ‌های LED مدرن، ورودی‌های هوا، درهای پروانه‌ای، دوربین به جای آینه جانبی و پورت شارژ در بخش عقب، تشکیل شده است.

این خودرو دو سرنشینه است و داخل کابین مقادیر زیادی فیبرکربن، روکش آلکانتارا، تزئینات چرمی و صفحه کیلومتر دیجیتالی دیده می‌شود.

خودروی اسپرت برقی آپولو G2J

آپولو ادعا می‌کند که G2J از مقادیر زیادی کامپوزیت سبک ساخته شده و شاسی آن فیبرکربنی است. این پلتفرم مبنای اصلی خودروهای اسپرت الکتریکی خواهد بود‌.

آپولو جزئیاتی را درباره مشخصات فنی G2J منتشر نکرده است، اما احتمالاً از سیستم 800 ولت نیرو می‌گیرد. فرآیند توسعه این محصول در European R&D در آلمان صورت می‌گیرد.

دیدگاه کاربران