• تويوتا راوفور GR Sport

مخصوص بازار اروپا

معرفی تویوتا راوفور GR Sport

30 مهر 1401 13:35

چهار سال پس از معرفی سری GR برای محصولات تویوتا، نوبت به راوفور رسیده تا به این نشان مزین شود.

تویوتا راوفور GR Sport قرار است در اروپا به فروش برسد. ثمره این مجموعه تنها برای راوفور، تغییرات ظاهری و کمی تغییر در بخش فنی است.در سری جی آر، GRMN در بالاترین سطح و GR Sport در پایین‌­ترین مرتبه قرار می‌گیرد. از میان تمام محصولات این برند ژاپنی، تاکنون فقط یاریس موفق به کسب نشان GRMN به عنوان کامل‌ترین مدل شده درحالیکه نسخه GR از کورولا، 86 و سوپرا نیز مدتی پیش معرفی شده است.

اما عضو تازه­‌وارد خانواده یعنی راوفور GR Sport قرار است در اروپا به فروش برسد. ثمره این مجموعه تنها برای راوفور، تغییرات ظاهری و کمی تغییر در بخش فنی است.

تزئین سقف، آینه­‌های جانبی و رینگ‌های 19 اینچی پنج پره با رنگ مشکی، نشان GR در نقاط مختلف و زیرسپری نقره‌­ای تیره در مدل هیبرید و خاکستری تیره در مدل PHEV، از مهمترین ویژگی‌های ظاهری تویوتا راوفور GR Sport است.

تویوتا راوفور GR Sport

تویوتا راوفور GR Sport را می‌­توان با پیشرانه هیبرید یا پلاگین-هیبرید سفارش داد. سفتی فنرها و کمک­‌فنرها نیز افزایش یافته که بنابر اعلام تویوتا، هندلینگ راوفور GR Sport را افزایش خواهد داد.

براساس اعلام تویوتا، راوفور GR Sport نخستین محصول این خودروساز ژاپنی است، که در ساخت رینگ‌های آن از یک تکنیک برش خط فوق‌العاده دقیق استفاده شده است.

در فضای کابین تویوتا راوفور GR Sport با روکش ترکیبی چرم و جیر مصنوعی برای صندلی‌های اسپرت، نشان GR روی پشت­‌سری­‌ها، دوخت نقره­‌ای روکش صندلی‌ها، اهرم تعویض دنده و فرمان و روکش خاکستری تیره برای بخشی از فرمان و پوشش داخلی درها مواجه هستیم.

تویوتا راوفور GR Sport

تویوتا راوفور GR Sport به تنظیم برقی ردیف جلو با حافظه برای صندلی راننده، صفحه پشت آمپر 12.3 اینچی، نمایشگر مرکزی 10.5 اینچی لمسی و مجموعه‌ای از تجهیزات ایمنی شامل سامانه دستیار اضطراری فرمان و سامانه هشدار برخورد، مجهز شده است.

فروش تویوتا راوفور GR Sport مدل 2023 تا قبل از پایان سال 2022 در اروپا آغاز خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران