• ب ام و M2 تيونينگ منهارت

افزایش قدرت برای ب ام و M2

معرفی منهارت MH2 560

5 آبان 1401 08:00

ب ام و M2 مدل 2023 از زمان معرفی در اوایل ماه جاری میلادی، با واکنش‌های متفاوت از سوی طرفداران و رسانه­‌ها مواجه شده است. برخلاف طراحی بدنه که هدف انتقادات زیادی قرار گرفته، عملکرد فنی این خودرو را می‌­توان شایان توجه دانست.

به لطف تغییرات نرم‌­افزاری، نصب سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ با دریچه قابل تنظیم، اکنون قدرت ب ام و M2 به 560 اسب­‌بخار رسیده است.اما به نظر می‌­رسد که همین هم توقعات متخصصان منهارت را برآورده نکرده است، چراکه نمونه­‌ای ویژه از این خودرو با تغییرات ظاهری و فنی را معرفی کرده‌اند.

پکیج قطعات آیرودینامیک بدنه از جنس فیبرکربن، زیرسپری جلو، باله عقب، رکاب‌های جانبی، قطعات الحاقی به سپرهای جلو و عقب و دیفیوزر عقب با چراغ شبرنگ در وسط خروجی‌­های اگزوز را شامل می‌­شود.

رینگ‌های Concave One ساخت منهارت با رنگ مشکی مات و نوارهای طلایی تزئین شده‌اند و با طرح روی کاپوت، سقف، درها و سپرهای خودرو هماهنگ است.

براساس اعلام منهارت، این ترکیب رنگ ویژه، توجه بیننده را از طراحی بحث برانگیز جلو و عقب بدنه، منحرف می‌­کند. البته در این مورد باید نظر مخاطبان را جویا شد.

ب ام و M2 تیونینگ منهارت

در زیر کاپوت منهارت MH2 560، نسخه تقویت شده از پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توئین توربو قرار گرفته است که به لطف تغییرات نرم‌­افزاری، نصب سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ با دریچه قابل تنظیم، اکنون 560 اسب­‌بخار قدرت و 650 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. البته برای انطباق با قوانین برخی کشورها، منهارت یک فیلتر متفاوت برای سیستم اگزوز را نیز طراحی کرده است.

منهارت سیستم تعلیق ب ام و M2 را نیز تقویت کرده و ارتفاع کمک‌­فنرها را کاهش داده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران