• بنتلي کانتيننتال GT Speed با رنگ‌هاي خاص

ادای دین به دوران طلایی هالیوود

معرفی بنتلی کانتیننتال GT Speed با رنگ‌های خاص

15 مهر 1401 12:45

شرکت بنتلی با معرفی سه نسخه تولید محدود از کانتیننتال GT Speed روباز، قصد دارد مهارت خود در ساخت محصولات سفارشی را به نمایش بگذارد.

هریک از این سه خودرو به سفارش نمایندگی بنتلی در محله ثروتمند نشین بورلی هیلز ساخته شده، و رنگ‌های آن‌ها دوران آرت دکو در هالیوود را به خاطر می­‌آورد.هریک از این سه خودرو که به سفارش نمایندگی بنتلی در محله ثروتمند نشین بورلی هیلز ساخته شده، با رنگ‌های روغنی آبی Jetstream II، سبز Sage و صورتی Hollywood Blush تزئین شده است، که دوران آرت دکو در هالیوود را به خاطر می­‌آورد. هریک از این خودروها به سطح تجهیزات Styling و Touring و City مجهز شده و یک پلاک The Beverly Hills با حال و هوای دهه 1930 میلادی را نیز دریافت کرده است.

نمونه آبی رنگ به رینگ‌های 22 اینچی 10 پره آبی مجهز شده، درحالی‌که فضای کابین با رنگ آبی Imperial تزئین شده است. دومین بنتلی کانتیننتال GT Speed روباز هم با ترکیب سبز Sage و نوار سفید در بدنه و سبز Cumbrian در کابین تزئین شده است.

بنتلی کانتیننتال GT Speed با رنگ‌های خاص

اما سومین کانتیننتال GT Speed روباز با رنگ‌های صورتی Hollywood Blush و قرمز Cricketball در بدنه و کابین تزئین شده، درحالی‌که همچون دو نمونه دیگر، از رنگ بژ Linen برای تزئین برخی قطعات و دوخت روکش‌ها استفاده شده است.

بنتلی کانتیننتال GT Speed روباز که نخستین بار در آوریل 2021 معرفی شده است، پیشرانه 6 لیتری توئین توربوشارژ 12 سیلندر با 650 اسب­‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور را در سینه دارد، که گیربکس 8 سرعته دوکلاچه اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک آن را همراهی می‌کند.

زیرمجموعه خودروهای سفارشی بنتلی یعنی مولینر، از سال 2020 تاکنون به صورت جدی در بازار محصولات خاص حضور دارد. بنابر اعلام بنتلی، درخواست برای رنگ‌های سفارشی مولینر دو برابر شده، درحالی‌که تعداد سفارش‌های خاص به این بخش نیز سه برابر شده است.

بنتلی کانتیننتال GT Speed با رنگ‌های خاص

خانم دنیکا کویین مدیر برند بنتلی، با اشاره به جایگاه ویژه بورلی هیلز در دوران طلایی هالیوود، عرضه این سه مدل سفارشی را ادای دین به آن دوره خاطره‌انگیز دانسته است.

دیدگاه کاربران