• ميتسوبيشي دليکا ميني 2023
  • ميتسوبيشي دليکا ميني 2023

با پیشرانه هیبریدی و سیستم 4WD

معرفی میتسوبیشی دلیکا مینی 2023

14 آبان 1401 16:10

میتسوبیشی دلیکا (Delica) در سال 2023 به سن 55 سالگی می‌رسد و میتسوبیشی قصد دارد با معرفی یک نسخه کوچک، خط تولید آن را کمی گسترش دهد. این نسخه جدید، دلیکا مینی نام دارد و چند تصویر رسمی از آن منتشر شده است.

میتسوبیشی می‌گوید که دلیکا مینی جدید سیستم تمام چرخ محرک (4WD) دارد. نشان هیبریدی نیز در بخش عقب آن دیده می‌شود.این ون کوچک با زاویه‌های قائم طراحی شده و شکل جعبه‌ای دارد. بدنه آن به رنگ سبز Ash است. دلیکا مینی برای اولین بار در نمایشگاه Tokyo Auto Salon در ماه ژانویه رونمایی و معرفی خواهد شد و فروش آن از اواخر سال آینده آغاز می‌شود.

با توجه به این که این تصاویر تنها یک پیش‌نمایش هستند، مشخصات فنی دقیقی از آن در دسترس نیست؛ اما به نظر می‌رسد که با یک خودرو کی (kei car) مواجه هستیم و بر اساس آخرین نسخه میتسوبیشی eK باشد.

میتسوبیشی می‌گوید که دلیکا مینی جدید سیستم تمام چرخ محرک (4WD) دارد. نشان هیبریدی نیز در بخش عقب آن دیده می‌شود. میتسوبیشی به خریداران این ون سبک‌وزن، قول می‌دهد که علیرغم جثه کوچک، قوی و سرسخت باشد.

دلیکا مینی با بدنه دورنگ و رینگ‌های نقره‌ای به فروش می‌رسد و احتمالا همانند سایر مینی ون‌ها درهایی کشویی دارد.

میتسوبیشی دلیکا مینی 2023

ابعاد دلیکا مینی احتمالاً مشابه eK باشد، که عبارت است از 3395/1475 میلی‌متر برای طول و عرض، با فاصله محوری 2495 میلی‌متری. ارتفاع eK از 1640 تا 1660 متغیر است.

پیشرانه eK (که احتمالاً مشابه دلیکا مینی خواهد بود) یک قلب سه سیلندر توربوشارژ با حجم 658 سی‌سی به همراه یک موتور الکتریکی است، که به یک گیربکس CVT متصل می‌شود.

میتسوبیشی دلیکا مینی اواسط ماه ژانویه 2023 در ژاپن رونمایی خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران