• رينگ برادرز Bully شورولت بليزر
  • رينگ برادرز Bully شورولت بليزر

قدرت نمایی بلیزر در SEMA

معرفی رینگ برادرز Bully

15 آبان 1401 16:00

شرکت رینگ برادرز (Ringbrothers) در سال‌های اخیر با معرفی خودروهای کلاسیک که از اساس نوسازی شده‌­اند، نام خود را در میان علاقمندان مطرح کرده است.

این خودرو براساس شورولت بلیزر K5 مدل 1972 شکل گرفته و پس از 8500 ساعت کار به قدری متحول شده که اکثر قطعات اولیه را به همراه ندارد.این شرکت اهل ایالت ویسکانسین با 4 محصول به نمایشگاه SEMA 2022 آمده که در میان آن‌ها، یک نمونه تغییریافته از شورولت بلیزر با نام Bully دیده می­‌شود. این خودرو براساس شورولت بلیزر K5 مدل 1972 شکل گرفته و پس از 8500 ساعت کار به قدری متحول شده که اکثر قطعات اولیه را به همراه ندارد.

بدنه خودرو با رنگ آبی Bashful متالیک تزئین شده است، درحالی‌که کاپوت برجسته، لبه گلگیرهای فیبرکربنی، رینگ‌های ساخت HRE و تایرهای غول‌پیکر Cooper Discoverer جلب نظر می­‌کند.

روکش چرم صندلی‌ها که به صورت نوارهایی با بافت حصیری به سازه­‌های اصلی متصل شده، توسط Upholstery Unlimited تامین می‌شود، درحالی‌که فرمان فیبرکربن و صفحه پشت آمپر دیجیتال به ترتیب توسط رینگ برادرز و Dakota Digital ساخته شده  است.

رینگ برادرز Bully شورولت بلیزر

قدرتمندترین نسخه از شورولت بلیزر در سال 1972 با پیشرانه 8 سیلندر 5.7 لیتری قابل سفارش است، که تنها 175 اسب­‌بخار قدرت و 293 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. اما رینگ برادرز Bully به پیشرانه 6.8 لیتری LS3 با سوپرشارژر 2.9 لیتری Whipple مجهز است، که 1200 اسب­‌بخار قدرت را از طریق سیستم انتقال قدرت GM 4L80E از برند Bowler Tru-Street و محورهای 44 و 60 ساخت Dana، به تمام چرخ‌ها انتقال می‌­دهد.

شاسی سفارشی Roadster Shop، تعلیق چهار اتصالی، کمک­‌فنرهای Fox، ترمزهای شش پیستون Baer در هریک از چرخ‌ها، از دیگر تغییرات این خودرو به شمار می‌­آید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران