• رينگ برادرز STRODE شورولت کامارو 1969

تولد دوباره برای کامارو 1969

معرفی رینگ برادرز STRODE

16 آبان 1401 15:38

شرکت رینگ برادرز که در بازسازی اساسی خودروهای کلاسیک تبحر دارد، یک محصول جدید به نام STRODE را معرفی کرده است، که می‌­توان آن را تولدی دوباره برای این نمونه از شورولت کامارو مدل 1969 دانست.

STRODE نمایش دهنده توانایی رینگ برادرز است، که پس از 6500 ساعت کار، به نسخه­‌ای مدرن و هیجان­‌انگیز از کامارو 69 بدل شده است.طراحی کلی بدنه STRODE به مدل اصلی وفادار مانده با این تفاوت که عرض بدنه بیش از 12 سانتیمتر افزایش یافته و طراحی برخی اجزا همچون کاپوت و سقف کمی تغییر کرده است.

همچون سایر محصولات رینگ برادرز، STRODE هم از قطعات فیبرکربن بی‌نصیب نمانده و برآمدگی گلگیرها، اجزای سپرهای جلو و عقب، دیفیوزرها و باله عقب با رنگ مشابه بدنه یعنی سفید BASF Glasurit Ghost  رنگ‌آمیزی شده است.

در زیر کاپوت، پیشرانه 8 سیلندر Wegner Motorsports LS3 به همراه سوپرشارژر Whipple نصب شده است، که 1010 اسب­‌بخار قدرت را از طریق گیربکس شش سرعته دستی Bowler Tremec به محور عقب ارسال می‌کند.

رینگ برادرز STRODE شورولت کامارو 1969

سیستم تعلیق مستقل FAST TRACK، سامانه ترمز Baer، رینگ‌های HRE و تایرهای پایلوت اسپرت 4S ساخت میشلن، از دیگر ویژگی‌های بخش فنی در این خودروی اسپرت است.

در فضای کابین STRODE نیز با نشانگرهای دیجیتال Dakota Digital و سیستم تهویه Dakota Digital مواجه هستیم، که با طراحی کلاسیک این بخش کاملاً هماهنگ است. روکش چرم نارنجی تیره از برند Upholstery Unlimited و سیستم صوتی JL Audio هم حال و هوای خاطره‌­انگیز این بخش را تشدید کرده است. علاوه‌براین میله­‌های حفاظتی با روکش پارچه دست­دوز، ایمنی سرنشینان را تضمین می­‌کند.

رینگ برادرز STRODE شورولت کامارو 1969

آقای مایک رینگ از بنیانگذاران شرکت رینگ برادرز، STRODE را بهانه­‌ای برای نمایش توانایی این شرکت دانسته که پس از 6500 ساعت کار، به ساخت نسخه­‌ای مدرن و هیجان­‌انگیز از کامارو 69 منجر شده است. جیم رینگ از دیگر بنیان‌گذاران این شرکت نیز به بدنه فیبرکربنی این خودروی منحصربه‌فرد، جزئیات آن و تکنیک رنگ‌آمیزی اشاره کرده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران