• موتورسيکلت سوزوکي 800DE

نسخه مدرن‌تر V-Storm

معرفی موتورسیکلت سوزوکی 800DE

22 آبان 1401 13:49

سوزوکی امسال با دستان پر در نمایشگاه EICMA میلان ظاهر شده بود. غیر از سوزوکی GSX-8S، شرکت یک مدل دیگر را هم رونمایی کرده است. این موتورسیکلت مدل جدید 800DE نام دارد، که درواقع ویرایش مدرن‌تر سوزوکی V-Storm با امکانات بیشتر به حساب می‌آید.

سوزوکی 800DE درواقع ویرایش مدرن‌تر مدل V-Storm با امکانات بیشتر به حساب می‌آید.تمرکز مدل جدید 800DE به‌طور ویژه روی پیشرانه خاص آن است. پیشرانه دوقلوی موازی با حجم 776 سی‌سی و میل‌لنگ 270 درجه و وزن‌های تعادلی. البته تا این لحظه هیچ اطلاعاتی درباره قدرت و گشتاور خروجی منتشر نشده است؛ اما می‌دانیم که این قدرت توسط یک جعبه‌دنده 6 سرعته و به لطف فناوری کلاچ کمکی سوزوکی یا SCAS منتقل می‌شود.

سوزوکی برای این موتورسیکلت چهار حالت سواری در نظر گرفته است. کامفورت، بیسیک، اکتیو و حالت گراول که با کنترل چرخش محور عقب، مخصوص شن و ماسه است. البته حالت A یا همان اکتیو تهاجمی‌ترین حالت موتور را فراهم می‌کند. حالت C یا کامفورت کمی رفتار پیشرانه را آرام‌تر می‌کند.

موتورسیکلت سوزوکی 800DE

سوزوکی 800DE به سیستم کنترل کشش مخصوص سوزوکی یا STCS با چهار سطح قابل انتخاب توسط راکب مجهز شده است. نکته اینجاست که راکب می‌تواند در صورت تمایل کنترل کشش را خاموش کند و حتی ABS دو چرخ را فقط روی چرخ جلو تنظیم کرد. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد برند SHOWA وظیفه تأمین سیستم تعلیق این سوزوکی را بر عهده گرفته است. دوشاخه‌های وارونه با حرکت 220 میلی‌متری و فنر تک شوک با مخزن گاز قابل تنظیم ساختار این سیستم تعلیق را تشکل می‌دهد.

چرخ جلویی این محصول 21 اینچی و چرخ عقب آن 17 اینچی است. صندلی راکب با سطح زمین 855 میلی‌متر فاصله دارد.

موتورسیکلت سوزوکی 800DE

امکانات سوزوکی جدید شامل نمایشگر 5 اینچی TFT و کوئیک شیفتر می‌شود. حجم باک این محصول 20 لیتر در نظر گرفته شده است. سوزوکی V-Storm 800DE وزنی معادل 230 کیلوگرم پیدا کرده است.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

مترجم : نیما حدادی

منبع : rideapart.com

دیدگاه کاربران