• کرايسلر پسيفيکا Road Tripper

امکانات بیشتر با سفارش پکیج جدید

معرفی کرایسلر پسیفیکا Road Tripper

29 آبان 1401 10:47

شرکت کرایسلر مینی‌ون‌ها را در دهه هشتاد میلادی به جهان معرفی کرد. این کلاس خودرویی، هنوز هم با نام پسیفیکا - Pacifica - شناخته می‌شود. این خودروساز اکنون Pacifica Road Tripper را ارائه می‌دهد.

با سفارش پکیج Road Tripper، کرایسلر پسیفیکا به امکاناتی نظیر صندلی‌های جلو با تنظیم برقی و گرم‌کن، گرم‌کن فرمان و رینگ‌های 20 اینچی مجهز خواهد شد.نام پکیج Road Tripper را مشتریان و علاقمندان کرایسلر انتخاب کرده‌اند. زیرا این خودروساز در شبکه‌های اجتماعی مجازی، چندین نام را ارائه داد و از مردم خواست تا به نام موردعلاقه خود رای بدهند.

در ظاهر این خودرو، رنگ‌های خاکستری و نارنجی به کار رفته و کرایسلر، خطوط نارنجی را به هر دو در جلو اضافه می‌کند. لوگو و بج‌های کرایسلر نیز هم در بخش جلویی خودرو و هم در بخش عقب، تریم نارنجی دارند. رینگ‌های خاکستری خودرو نیز به نشان نارنجی‌رنگ مزین شده است.

رنگ خاکستری در قسمت‌هایی مانند جلوپنجره، پایین درها، دستگیره‌ها و آینه‌های جانبی، دیده می‌شود.

کرایسلر پسیفیکا Road Tripper

در فضای داخلی خودرو هیچ تغییری ایجاد نشده است. پکیج Road Tripper در سه رنگ قابل سفارش است؛ سفید Bright، خاکستری Ceramic و مشکی Brilliant.

این پکیج برای مدل‌های Pacifica Touring L و Touring L هیبرید ارائه می‌شود، که تجهیزات آن عبارتند از سیستم اطلاعات و سرگرمی Uconnect 5 کرایسلر، صندلی‌های جلو با تنظیم برقی و گرم‌کن، گرم‌کن فرمان، رینگ‌های 20 اینچی (18 اینچی برای مدل هیبرید) و ...

مدل تورینگ L یک پیشرانه V6 با حجم 3.6 لیتر دارد، که 287 اسب‌بخار قدرت را به چرخ‌های جلو می‌فرستد. پیشرانه V6 در مدل هیبریدی نیز استفاده شده و قدرت 260 اسب‌بخاری دارد.

کرایسلر پسیفیکا Road Tripper

مدیرعامل کرایسلر، Chris Feuell، گفته که کرایسلر در طول چندین دهه به خانواده‌ها کمک کرده تا همواره کنار یکدیگر باشند. اکنون کرایسلر Pacifica Road Tripper نقش این مینی‌ون را در لحظات خانوادگی فراموش‌نشدنی برعهده دارد. این مینی‌ون با تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های نوآورانه‌اش، زندگی‌ را ساده‌تر کرده است‌‌.

قیمت پکیج Road Tripper به نوع مدل انتخابی توسط مشتری بستگی دارد. برای بهره‌مندی از آن در مدل تورینگ L، باید 2395 دلار اضافه پرداخت کنید و برای نسخه هیبریدی (تنها دیفرانسیل جلو) باید مبلغ 1495 دلار پرداخت کرد.

سفارشات این محصول اوایل سال آینده باز می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا در بهار تحویل داده شوند. این خودرو در نمایشگاه اتومبیل 2022 لس‌آنجلس نیز قابل بازدید است.

دیدگاه کاربران