• تيونينگ ب‌‌ام‌‌و M3 جي‌پاور
  • تيونينگ ب‌‌ام‌‌و M3 جي‌پاور

ارائه پکیجی در 3 سطح قدرت

تیونینگ ب‌ ام‌ و M3 توسط جی‌پاور

29 آبان 1401 10:48

ب‌ ام‌ و M3 حتی در حالت استانداردش، جزء قدرتمندترین سدان‌های پرفورمنس دنیا محسوب می‌شود؛ اما همیشه مشتریانی وجود دارند که قدرت بیش‌تری می‌خواهند. در چنین موقعیتی، G پاور کمک می‌کند. این تیونر آلمانی، پکیج جدیدی را برای ب ام و M3 ارائه داده که قدرت را افزایش می‌دهد.

سه مدل کیت قدرت وجود دارد که مشتریان می‌توانند، خروجی پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی را انتخاب کنند. در بالاترین سطح خروجی پیشرانه به 720 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد.این محصول، G3M Bi-Turbo نام دارد و همچنان از پیشرانه توئین‌توربو S58 نیرو می‌گیرد؛ اما نرم‌افزار OEM با نمونه سفارشی جایگزین شده است. علاوه بر آن، سیستم اگزوز جدید بوده و چندین تغییر سخت‌افزاری دیگر نیز وجود دارد.

سه مدل کیت قدرت وجود دارد که مشتریان می‌توانند، خروجی پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی را انتخاب کنند. در بالاترین سطح خروجی پیشرانه به 720 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. دو نسخه دیگر، با خروجی‌ کم‌تر ارائه شده‌اند، که 670 و 620 اسب‌بخار قدرت دارند. سخت‌افزار آن‌ها یکی و تفاوت‌ها در ECU است.

جی‌پاور، تغییرات ظاهری را نیز برای این خودرو اعمال کرده تا تهاجمی‌تر به نظر برسد. یک پکیج فیبرکربنی با اسپلیتر و رکاب‌های جانبی در نظر گرفته شده است‌. علاوه بر آن، بال عقب جی‌پاور نیز در دو نسخه از آ‌ن‌ها دیده می‌شود.

تیونینگ ب‌‌ام‌‌و M3 جی‌پاور

دو مدل رینگ در دسترس است؛ Hurrican RR (روی خودرو سبزرنگ در عکس‌ها) و Hurricane RS (روی خودرو مشکی مات)‌. هر دو مدل، سایزهای 9x20 در جلو و 10.5x21 در عقب دارند و با تایرهای 285/30 R20 و 295/25 R21 پوشیده شده‌اند.

کاپوت کربنی Venturi RR و RS نیز در حال توسعه هستند، که یا با فیبرکربن خام و یا به صورت رنگ شده ارائه می‌شوند.

تیونینگ ب‌‌ام‌‌و M3 جی‌پاور

اگر خواهان یک ب‌ ام‌ و اصلاح‌شده با سقف بلند هستید، جی‌پاور پکیجی را برای مدل M340i ارائه داده، که برای نسخه سدان و استیشن واگن در دسترس است. پکیج GP-510 خروجی را به 510 اسب‌بخار قدرت و 690 نیوتن‌متر گشتاور می‌رساند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران