• بيوک گرند نشنال سفارش کوين هارت

شوالیه تاریکی کوین هارت

بیوک دو توربو به سفارش آقای کمدین

29 آبان 1401 11:36

کوین هارت بازیگر و کمدین معروف آمریکایی یک خودروباز حرفه‌ای است که علاقه زیادی نیز به عضلانی‌های آمریکایی دارد. آخرین موردی که به گاراژ او اضافه شده، یک بیوک Grand National مدل 1987 است که توسط شرکت Salvaggio Design طراحی شده است.

طبق یک سنت قدیمی، کوین هارت اسم خودروهای جدیدش را خودش انتخاب می‌کند، نام این بیوک شوالیه تاریکی است. اکنون به جای پیشرانه LC2 شش سیلندر V شکل توربوشارژ دهه 80 این خودرو، یک بلوک LF4 3.6 لیتری دو توربو V6 که پیش‌تر روی کادیلاک ATS-V دیده بودیم، نصب شده است. با این حال برای اینکه خودروی جدید بیشتر شبیه نمونه اصلی باشد، از توربوشارژر BL67R شرکت Boost Labs استفاده می‌شود. در صورت استفاده از بنزین اکتان 103 قدرت خروجی آن عدد 650 اسب‌بخار را روی دستگاه نشان می‌دهد.

برنامه توسعه بعدی اضافه کردن میل‌بادامک جدید برای رسیدن به قدرت 700 اسب‌بخاری البته با سوخت مسابقه‌ای است. شرکت Salvaggio Design پلتفرم اصلی این خودرو که G-Body جنرال‌موتورز است را با برش لیزی و جوشکاری TIG تغییر داده است. به لطف این کار استحکام فریم اصلی نسبت به ویرایش استاندارد بیشتر شده است.

بیوک گرند نشنال سفارش کوین هارت

سیستم تعلیق جدید شامل فنرهای برند Ultimate Performance است که در محور عقب به صورت چهار پیوندی با بازوهای Panhard خواهد بود. برای توقف این بیوک از ترمزهای برمبو GT شش پیستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب استفاده می‌شود.

طبق یک سنت قدیمی، کوین هارت اسم خودروهای جدیدش را خودش انتخاب می‌کند، نام این بیوک شوالیه تاریکی است. این کمدین به طراح سفارش ساخت یک خودروی خوابیده را داده بود. علاوه بر این تلاش شده است تا ظاهر آن تفاوت فاحشی با ویرایش اصلی نداشته باشد. با این حال سپر جلو آن فیبر کربنی است و تغییرات جزئی به منظور بهبود خنک‌کنندگی نیز اعمال شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران