• آلفا موتورز مونتاژ
  • آلفا موتورز مونتاژ
  • آلفا موتورز مونتاژ
  • آلفا موتورز مونتاژ

خودرویی برقی با ظاهری کلاسیک

معرفی آلفا موتورز مونتاژ

30 آبان 1401 11:45

شرکت آلفا موتورز - Alpha Motors - در حال ثبت سفارش خرید برای مدل جدیدی است که شبیه هیچ‌یک از دیگر مدل‌های این برند برقی‌ساز نیست. کوپه مونتاژ - Montage - برداشت مدرنی از اسپرت‌های کلاسیک انگلیسی دهه 50 مانند بنتلی S1 کوپه و مورگان Plus Four است. بد نیست بدانید قیمت این محصول خاص با تولید محدود از 499 هزار دلار شروع می‌شود.

آلفا موتورز مونتاژ - Montage - برداشت مدرنی از اسپرت‌های کلاسیک انگلیسی دهه 50 مانند بنتلی S1 کوپه و مورگان Plus Four است.آلفا می‌گوید مونتاژ می‌تواند از موتور برقی خود 201 اسب‌بخار قدرت و معادل 3335 نیوتن‌متر گشتاور بیرون بکشد. مثل همیشه خروجی توسط جعبه‌دنده تک سرعته با نسبت 9.53 به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام نکرده است که این حجم عظیم گشتاور و چرخش در چرخ‌ها از پس گیربکس برمی‌آید یا خیر؛ اما معمولاً گشتاور خودروهای برقی بسیار بالاست.

تا این لحظه هنوز اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری آن نیز اعلام نشده است. با این حال آلفا می‌گوید باتری‌های این خودرو با فناوری لیتیوم یونی ساخته شده که با یک بار شارژ بیش از 400 کیلومتر پیمایش را فراهم می‌کنند. حتی از نحوه کار شارژر آن نیز خبری منتشر نشده است.

آلفا موتورز مونتاژ

آلفا در بیانیه مطبوعاتی خود می‌گوید: «ما در نقطه عطف مسیر خود برای رسیدن به تولید انبوه هستیم و در این مسیر فرصت‌هایی برای ساخت محصولات ویژه نیز ایجاد شده است. مونتاژ خودرویی برای حمایت از توسعه برقی شدن وسایل نقلیه است.»

با توجه به اینکه تصاویر منتشر شده رندر هستند، درک ابعاد واقعی آن کمی سخت است. با این حال می‌دانیم که خودروی فوق 4400 میلی‌متر، 1850 میلی‌متر عرض و 1384 میلی‌متر ارتفاع دارد. برای درک بهتر این اعداد بد نیست بدانید نیسان Z جدید 4379 میلی‌متر طول، 1844 میلی‌متر عرض و 1316 میلی‌متر ارتفاع دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران