• کاديلاک اسکاليد وايت اسپرت اديشن
  • کاديلاک اسکاليد نسخه White Sport

هیولای آمریکایی برای مشتریان ژاپنی

معرفی کادیلاک اسکالید نسخه White Sport

4 آذر 1401 11:44

کادیلاک اعلام کرده است که به‌زودی نسخه جدیدی از شاسی‌بلند اسکلید را برای بازار ژاپن عرضه می‌شوند. این محصول سفارشی با پسوند White Sport Edition شناخته می‌شود.

کادیلاک قصد دارد فقط 30 دستگاه از اسکالید نسخه White Sport را عرضه کند، که قیمت پایه هرکدام نیز از 126 هزار و 700 دلار آغاز می‌شود.این مدل جدید اسکالید بر اساس آخرین ویرایش تیپ Sport طراحی شده است؛ اما به جای آنکه تمام مشکی باشد حالا با رنگ سفید و ریزه‌کاری‌های مشکی رنگ‌آمیزی شده است. شرکت می‌گوید رنگ بدنه این نسخه خاص از کادیلاک اسکلید، سفید کریستالی 3 پوششه نام دارد. جزئیات مشکی رنگ نیز شامل جلوپنجره، پنل‌های پایین بدنه، دور پنجره‌ها و البته ریل سقفی می‌شود.

جالب آنکه فضای داخلی که به طور کامل از چرم جت بلک تزئین شده، با رنگی کاملاً متضاد طراحی شده است؛ مانند اغلب خودروهای لوکس کادیلاک، بخشی از تریم چوبی پوشانده شده است.

در بیانیه مطبوعاتی کادیلاک آمده: «ترکیب رنگ بدنه سفید روشن و جلوپنجره مشکی شخصیتی بی‌باک و قدرتمند را به نمایش گذاشته است. مالکان می‌توانند از یک رانندگی بی‌نظیر و عالی با عملکردی سخاوتمندانه در کنار انبوهی از فناوری‌های پیشرفته لذت ببرند.»

کادیلاک اسکالید وایت اسپرت ادیشن

کادیلاک قصد دارد فقط 30 دستگاه از اسکالید نسخه White Sport را عرضه کند، که قیمت پایه هرکدام نیز از 126 هزار و 700 دلار آغاز می‌شود. بد نیست بدانید افرادی که این خودرو را خریداری می‌کنند یک پکیج مخصوص گلف نیز هدیه می‌گیرند.

نسل پنجم کادیلاک اسکالید موجود در ژاپنی به صورت استاندارد با پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر V شکل سری EcoTec3 عرضه می‌شود، که 420 اسب‌بخار قدرت را در 5600 دور در دقیقه و 623 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه تولید می‌کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران