• رنو 5 پيکاپ در ebay

خودرویی خاص با برچسب قیمت 8 هزار پوند

ملاقات با رنو 5 پیکاپ

7 آذر 1401 14:25

سایت eBay درمیان کاربران به عنوان یکی از بهترین مراجع برای تامین نیازمندی‌ها شناخته شده است، اما یکی از مواردی که انتظار نداشتیم در این فروشگاه اینترنتی با آن مواجه شویم، رنو 5 پیکاپ بود! این خودرو که در اصل یک نمونه تغییر یافته از این هاچ‌بک دوست‌­داشتنی بشمار می­‌آید، در منطقه Taunton بریتانیا و با قیمت 8 هزار پوند (تقریبا 9673 دلار) به معرض فروش گذاشته شده است.

این خودرو که در اصل یک نمونه تغییر یافته از رنو 5 بشمار می­‌آید، با قیمت 8 هزار پوند به معرض فروش گذاشته شده است.همانطور که اشاره شد، این خودروی منحصربه‌فرد براساس یک رنو 5 نسل دوم مدل 1987 شکل گرفته ولی به واسطه تغییرات اساسی، اکنون به یک پیکاپ تک­‌کابین تبدیل شده است.

از آنجا که رنو 5 در حالت استاندارد هم فضای چندانی در ردیف عقب ارائه نمی‌کند، در هنگام تبدیل به پیکاپ هم نمی‌­تواند یک محفظه بار وسیع در اختیار راننده قرار دهد، ضمن­ این‌که برای این خودرو یک ساب ووفر هم نصب شده که بازهم فضا را کاهش داده است.

کیت بدنه پهن با مجموعه‌­ای از قطعات، ظاهر این خودرو را به رنو 5 توربو شبیه ساخته درحالی‌که رینگهای 17 اینچی Speedline به رنگ سفید، رنو کلیو Williams را به خاطر می‌­آورد. بدنه با پوشش مات روکش شده، درحالی‌که کاپوت با روکشی شبیه به فیبرکربن تزئین شده است. چراغ‌های جلو هم به رنگ زرد درآمده است، تا خودروهای کلاسیک فرانسوی را تداعی کند.

رنو 5 پیکاپ در ebay

در فضای کابین این پیکاپ کوچک با دو صندلی اسپرت ep3 ساخت ریکارو، داشبورد با روکش آلکانترا، فرمان Momo و سیستم صوتی پایونیر مواجه هستیم.

براساس اعلام فروشنده، پیشرانه خودرو هم مورد تقویت قرار گرفته، هرچند که متاسفانه اطلاعات بیشتری در دسترس مشتریان قرار ندارد. سفتی سیستم تعلیق افزایش و ارتفاع آن کاهش یافته است.

رنو 5 پیکاپ در ebay

آنطور که در سایت eBay اعلام شده، رقم 114 هزار مایل یا 183.465 کیلومتر در پشت آمپر دیده می­‌شود، اما براساس اعلام فروشنده، رنو R5 ute در مدت 10 سال گذشته تنها 4828 کیلومتر حرکت کرده است.

رنو R5 ute در طول حیات خود، در اختیار 9 مالک مختلف قرار داشته است، که البته همگی نسبت به حفظ سابقه تعمیرات و نگهداری آن اهتمام داشته­‌اند. فعلاً باید منتظر ماند و دید که آیا کسی حاضر می­‌شود نزدیک به 10 هزار دلار برای چنین خودرویی پرداخت کند یا خیر.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران