• کانو LTV خودروي نظامي برقي ارتش آمريکا
  • کانو LTV خودروي نظامي برقي ارتش آمريکا

خودروی نظامی برقی برای ارتش آمریکا

معرفی کانو LTV

19 آذر 1401 08:30

ارتش ایالات متحده آمریکا با انتخاب یک خودروی برقی جدید، بار دیگر نسبت به استفاده از خودروهای بدون آلایندگی، ابراز علاقه کرده است. این خودروی سبک تاکتیکی (LTV) توسط شرکت کانو (Canoo) و با هدف استفاده رزمایشی و تحلیل موقعیت‌ها طراحی و ساخته شده است.

کانو از دوام بالا، قابلیت حفاظت از سرنشینان و مجموعه باتری و امکان استفاده از این خودرو در شرایط سخت خبر داده است.طراحی ظاهری کانو LTV به نسخه شهری این پیکاپ برقی شباهت دارد، خودرویی که در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. البته به واسطه کاربری نظامی، کانو LTV به صورت تک­ کابین با تایرهای چهارفصل 32 اینچی، ارتفاع بالاتر تعلیق و طراحی متفاوت سپر جلو و بخش بار ساخته شده است.

برخلاف نسخه استاندارد با نیرویی در حدود 500 اسب­‌بخار، کانو LTV به سامانه چهارچرخ محرک و 600 اسب‌­بخار قدرت مجهز شده است. کانو از اعلام مشخصات LTV خودداری نموده، ولی در عین حال از دوام بالا، قابلیت حفاظت از سرنشینان و مجموعه باتری و امکان استفاده از این خودرو در شرایط سخت خبر داده است.

فرم بدنه کانو LTV به نحوی طراحی شده، که امکان استفاده به صورت پیکاپ یا خودروی باری را فراهم می­‌کند. برای افزایش استحکام بدنه، از کربن کولار استفاده شده است.

کانو LTV خودروی نظامی برقی ارتش آمریکا

به لطف این طراحی ماژولار، انواع لوازم اضافه همچون جعبه­‌های لوازم، چادر، سیستم‌های نظامی و غیره را می‌­توان برای این خودرو نصب کرد. بنابراین نیروی نظامی می‌­تواند از سطح بالای قابلیت‌های کاربردی کانو LTV اطمینان داشته باشد.

شاید کانو LTV به اندازه نسخه نظامی از جی‌­ام­‌سی هامر EV هیجان­‌انگیز نباشد، اما تونی آکویلا مدیرعامل شرکت کانو، LTV را به عنوان یک نقطه عطف مهم در تاریخ فعالیت این شرکت توصیف کرده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران