• خودروي مسابقه‌اي راديکال SR3 XXR
  • خودروي مسابقه‌اي راديکال SR3 XXR
  • خودروي مسابقه‌اي راديکال SR3 XXR

بهبود عملکرد خودروی مسابقه‌ای رادیکال

معرفی رادیکال SR3 XXR

1 دی 1401 12:17

رادیکال SR3 یکی از موفق‌ترین محصولات این شرکت بوده و تاکنون ۱۵۰۰ دستگاه از آن به فروش رفته است. با تکیه بر موفقیت‌های این خودرو در مسابقات، شرکت برای سال 2023 نسخه SR3 XXR را معرفی کرده است. هدف اصلی شرکت، علاوه بر بهبود در عملکرد، دوام بهتر در تحمل وزن‌های بیش‌تر است.

این خودروی مسابقه‌ای در فوریه سال آینده تولید می‌شود و احتمال دارد تحویل آن اواخر همان ماه باشد.مهم‌ترین ویژگی این خودروی مسابقه‌ای، پیشرانه جدید ۱.۵ لیتری آن است که توسط رادیکال توسعه یافته است. خروجی این پیشرانه به ۲۳۲ اسب‌بخار قدرت می‌رسد و می‌تواند از سوخت زیستی استفاده کند. این خودرو بسیار سبک است و به ازای هر تن، ۳۵۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

سایر ویژگی‌های جدید و استاندارد آن شامل محدودکننده است که سرعت را در مسابقه کنترل می‌کند. یک بال عقب الهام گرفته از LMP وجود دارد که رادیکال می‌گوید به بهبود آیرودینامیکی و پایداری کمک می‌کند. دیفیوزر عقب و اسپلیتر نیز فیبرکربنی است.

ارتقا دیگری که برای رادیکال SR3 XXR در نظر گرفته شده، سیستم ترمز جدید است، که با همکاری AP Racing توسعه یافته و عملکرد بهتری ارائه می‌دهد.

خودروی مسابقه‌ای رادیکال SR3 XXR

سایر بهبودهایی سخت‌افزاری که به‌عنوان تکمیل‌کننده عمل می‌کنند، عبارتند از بازطراحی سیستم روغن، کالیبراسیون جدید برای موتور و گیربکس و سنسورهای جدید برای ترکیب سوخت که قابلیت استفاده از سوخت زیستی را فراهم می‌کنند.

اکنون SR3 XXR جدید در شبکه جهانی نمایندگی‌های رادیکال برای ثبت سفارش در ۲۱ کشور در دسترس است. این خودروی مسابقه‌ای در فوریه سال آینده تولید می‌شود و احتمال دارد تحویل آن اواخر همان ماه باشد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران