• ميني کانورتيبل Seaside Edition
  • ميني کانورتيبل Seaside Edition
  • ميني کانورتيبل Seaside Edition

نسخه‌ای خاص با قیمت پایه 41 هزار دلار

معرفی مینی کانورتیبل Seaside Edition

2 دی 1401 09:27

آخرین ماه پاییز، احتمالا زمان مناسبی برای خرید یک خودروی روباز نیست مخصوصا اگر ساکن بریتانیا باشید، اما ظاهرا مینی با این عقیده موافق نیست و به همین دلیل، نسخه ویژه‌­ای از مینی کانورتیبل را با نام Seaside Edition رونمایی کرده است.

مینی کانورتیبل Seaside Edition براساس تریم کوپر S شکل گرفته است و پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با 176 اسب‌­بخار قدرت را در سینه دارد. دو رنگ آبی Caribbean یا سفید Nanuq برای بدنه، رینگ‌های 18 اینچی هفت پره دورنگ، نشان ویژه روی گلگیر جلو و نوار سفید در بخش جانبی بدنه، ظاهر مینی Seaside Edition را از سایر نسخه‌­های این خودرو متمایز می­‌سازد.

در فضای کابین مینی Seaside Edition با نوار سفید، نام Seaside روی فرمان و پوشش داخلی درها و همچنین عدد 30 روی کلید خودرو مواجه هستیم، که به 30 سالگی مینی روباز اشاره دارد.

مینی روباز Seaside Edition براساس تریم کوپر S شکل گرفته است و پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با 176 اسب‌­بخار قدرت را در سینه دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو 7.2 ثانیه اعلام شده است.

مینی کانورتیبل Seaside Edition

مینی روباز Seaside Edition در بریتانیا با قیمت پایه 34,500 پوند (تقریبا 41,698 دلار) به فروش می­‌رسد. این خودرو در سه ماهه نخست سال 2023 به آمریکا هم صادر خواهد شد.

خودروساز اهل بریتانیا، خود را برای معرفی نسل جدید مینی با پیشرانه­‌های برقی و درون‌سوز آماده می­‌کند. براساس تصاویر مخفیانه که از نمونه آزمایشی این خودرو به ثبت رسیده، می­‌توان دریافت که طراحی ظاهری آن به مدل‌های اوایل دهه 2000 شباهت پیدا کرده است.

مینی کانورتیبل Seaside Edition

نسخه برقی از نسل جدید مینی براساس زیرساختی متفاوت با نسخه درون‌سوز شکل می­‌گیرد. براساس پیش­‌بینی­‌ها، شعاع حرکتی این خودرو بین 322 تا 402 کیلومتر خواهد بود. نسل جدید مینی در سال 2023 معرفی خواهد شد، اما نسخه روباز، زودتر از 2025 وارد بازار نمی­‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران