• آلپينا B4 گرن‌کوپه بازار ژاپن
  • آلپينا B4 گرن‌کوپه بازار ژاپن
  • آلپينا B4 گرن‌کوپه بازار ژاپن

4 دستگاه ویژه برای بازار ژاپن

عرضه نسخه‌ای خاص از آلپینا B4 گرن‌کوپه

4 دی 1401 10:47

شرکت آلپینا، مدل B4 گرن‌کوپه را امسال عرضه کرده است. این محصول به‌عنوان ب‌ام‌و M4 گرن‌کوپه غیررسمی شناخته می‌شود. حال آن‌ها نسخه‌ای ویژه از این مدل را برای بازار ژاپن عرضه کرده‌اند و برای هرکسی قابل خرید نیست.

آلپینا تنها چهار نمونه سفارشی B4 گرن‌کوپه را برای بازار ژاپن آماده کرده است. تنها دو رنگ بدنه برای این نسخه موجود است؛ نارنجی Fire و مشکی Frozen متالیک.آلپینا تنها چهار نمونه سفارشی B4 گرن‌کوپه را برای بازار ژاپن آماده کرده است. هر دستگاه از آن‌ها، رینگ‌های خاص ۲۰ اینچی دارد. تنها دو رنگ بدنه برای این نسخه موجود است؛ نارنجی Fire و مشکی Frozen متالیک.

دو نمونه از خودروها با رنگ نارنجی Fire ارائه شده‌اند. یکی از آن‌ها رینگ‌های طلایی رنگ‌ چند پره کلاسیک آلپینا دارد و فرمانش سمت چپ تعبیه شده است. نمونه دیگر، به رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی‌رنگ و فرمان سمت راست مجهز شده است. دو نمونه با رنگ بدنه مشکی، مشابه یکدیگر هستند و رینگ‌های آنتراسیت دارند.

هر چهار نمونه از B4 گرن‌کوپه ویژه بازار ژاپن، مشخصات مشابهی دارند؛ مانند تودوزی با چرم مشکی مرینوس، کفپوش مخملی برای کابین و صندوق، فرمان با پوشش آلکانتارا، تریم چوبی مشکی و عناصر مربوط به آلپینا.

آلپینا B4 گرن‌کوپه بازار ژاپن

هر چهار نمونه، به پیشرانه شش سیلندر خطی با حجم ۳ لیتر مجهز شده‌اند، که خروجی آن به ۴۹۵ اسب‌بخار قدرت و ۷۲۹ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. این پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل است. تنها ۳‌.۷ ثانیه زمان لازم است تا B4 گرن‌کوپه از سکون به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد. حداکثر سرعت آن نیز ۳۰۱ کیلومتر برساعت است.

این چهار خودروی ویژه، در نمایندگی‌های ب‌ام‌و و آلپینا در کشور ژاپن به نمایش درمی‌آیند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران