• پانصدمين بنتلي مولينر

بخش سفارشی‌سازی انگلیسی‌ها غوغا کرد

پانصدمین بنتلی مولینر؛ یک شاهکار واقعی

7 دی 1401 15:01

واحد سفارشی‌سازی بنتلی که به اسم مولینر شناخته می‌شود با تکمیل 500 خودروی سفارشی در یک سال گذشته، یک نقطه عطف بزرگ در سال 2022 را جشن می‌گیرد. برای در نظر گرفتن بزرگی این عدد در نظر داشته باشید، که مولینر از سال 2014 تا 2021 حدود 1000 دستگاه خودرو را عرضه کرده است.

پانصدمین مدل مولینر امسال یک فلایینگ اسپور S است، که برای یک مشتری در انگلستان ساخته شده.پانصدمین مدل مولینر امسال یک فلایینگ اسپور S است، که برای یک مشتری در انگلستان ساخته شده. این خودرو دارای بدنه آبی Spark است که جدیدترین رنگ واحد مولینر به حساب می‌آید. هم‌چنین در این قسمت ریزه‌کاری‌های Blackline هم دیده می‌شود که کمی تیرگی آن بخشیده است.

این خودرو روی رینگ‌های 22 اینچی 10 پره مشکی سوار شده است. جالب‌تر آنکه لوگوی B نیز قابلیت روشن شدن دارد.

داخل کابین روکش چرمی بلوگا با ریزه‌کاری‌های الماسی و رنگ‌های آبی Klein دیده می‌شود. فیبر کربن براق نیز این قسمت را بسیار دیدنی کرده است. دریچه‌های تهویه مطبوع به طرزی زیبا فلزی در نظر گرفته شده است. قاب و فریم سایر کنترل‌کننده‌ها نیز دارای روکش صیقلی هستند.

پانصدمین بنتلی مولینر

فلایینگ اسپور S اوایل سال 2022 عرضه شد و نمایش عمومی آن در جشنواره سرعت گودوود بود. در این خودرو جلوپنجره، پایین سپر، قاب آینه، لوله‌های اگزوز، فریم پنجره‌ها و ورودی‌های هوا به رنگ مشکی هستند.

بد نیست بدانید این سدان دارای یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر V شکل دو توربو با قدرت 543 اسب‌بخار و 770 نیوتن‌متر گشتاور است. البته یک گزینه 2.9 لیتری دو توربو شش سیلندر V شکل هیبریدی نیز وجود دارد، که خروجی آن 536 اسب‌بخار با 750 نیوتن‌متر گشتاور ثبت شده است. در صورت استفاده از موتور برقی می‌توان با آن حدود 40 کیلومتر پیمایش داشت.

بنتلی در سال 2014 بخش مولینر را برای شخصی‌سازی مدل‌های ویژه تأسیس کرد. سفارش مشتریان برای این خودروهای ویژه از سال 2018 تا امروز حدود 5 برابر افزایش یافته است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران