• نمايشگر 37.2 اينچي براي محصولات آينده کرايسلر
  • نمايشگر 37.2 اينچي براي محصولات آينده کرايسلر
  • نمايشگر 37.2 اينچي براي محصولات آينده کرايسلر
  • نمايشگر 37.2 اينچي براي محصولات آينده کرايسلر

نمایش تکنولوژی آینده در CES 2023

نمایشگر 37.2 اینچی برای محصولات کرایسلر

15 دی 1401 12:10

استلانتیس قصد دارد نسل جدید فناوری اطلاعات سرگرمی ساخت خود را در محصولات کرایسلر به مشتریان آمریکایی معرفی کند. این مدل‌ها که براساس پلتفرم مخصوص خودروهای برقی استلانتیس یعنی STLA شکل می­‌گیرند، علاوه بر بسیاری فناوری‌ها از جمله خودران، به نمایشگر غول‌پیکری مجهز خواهند شد، که سرتاسر داشبورد را دربرمی­‌گیرد.

کرایسلر قصد دارد در جریان نمایشگاه CES 2023، بازدیدکنندگان را با حس و حال مالکین محصولات این برند در سال‌های آینده، آشنا کند.استلانتیس قصد دارد با نمایش یک کابین دونفره در نمایشگاه CES که ظرف چند روز آینده در لاس‌وگاس برگزار می­‌شود، نمایشگر مذکور را به مخاطبان معرفی کند. هرچند تصویری از بدنه مربوط به این کابین در دسترس نیست، اما از شواهد می­‌توان دریافت که با کانسپت کرایسلر Airflow روبرو هستیم، که سال گذشته و توسط کرایسلر در نمایشگاه CES معرفی شد.

به هرحال این طرح با نام کرایسلر Synthesis معرفی شده است، که نمایشگری 37.2 اینچی به طول 94.4 سانتیمتر را به همراه دارد. براساس اعلام کرایسلر، این سیستم اطلاعات سرگرمی به فناوری هوش مصنوعی مجهز شده است، که امکان یادگیری را برای آن فراهم می‌­کند. بروزرسانی نرم­‌افزاری از طریق STLA Brain نیز امکان بهبود عملکرد و افزایش قابلیت‌ها را برای این سامانه به همراه خواهد داشت.

دستیار مجازی هم می­‌تواند انجام امور روزمره همچون مسیریابی، یافتن جای پارک، اتصال به خانه هوشمند و ارتباط با سرویس‌های پرداخت الکترونیکی را آسان کند.

نمایشگر 37.2 اینچی برای محصولات آینده کرایسلر

استلانتیس وعده کرده که فناوری STLA AutoDrive در پلتفرم STLA، قابلیت رانندگی خودران سطح سه را فراهم کند، یعنی راننده بتواند دست خود را از فرمان جدا کرده و حتی به مسیر نگاه نکند.

در ساخت کابین کرایسلر Synthesis از مواد سازگار با طبیعت همچون پلاستیک بازیافتی و چرم گیاهی استفاده شده است، درحالی‌که مواردی همچون کروم در این بخش وجود ندارد. استفاده درست از متریال همچون کفپوش پارچه­‌ای با طرح چوب گردو یا روکش پارچه­‌ای بخشی از داشبورد، احساسی خوشایند به بیننده منتقل می­‌کند.

نمایشگر 37.2 اینچی برای محصولات آینده کرایسلر

کرایسلر قصد دارد در جریان نمایشگاه CES، بازدیدکنندگان را با حس و حال مالکین محصولات این برند در سال‌های آینده، آشنا کند. این برنامه، تجربه کار با سامانه خودران، آشنایی با قابلیت‌های شخصی­‌سازی، مدیریت مصرف باتری و بسیاری موارد دیگر را شامل خواهد شد.

کرایسلر قصد دارد نخستین محصول کاملاً برقی خود را در سال 2025 رونمایی کند، درحالی‌که از سال 2028، این برند آمریکایی فقط به تولید خودروهای برقی می‌­پردازد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران