• محصولات ميتسوبيشي اتو سالن توکيو 2023

نسخه‌های آفرود از انواع ون‌ها و تزئینات اسپرت برای کراس‌اورها

معرفی محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه اتو سالن توکیو

27 دی 1401 14:44

شرکت میتسوبیشی با 9 محصول در اتو سالن توکیو حاضر شده است.

ابتدا به سراغ میتسوبیشی دلیکا مینی برویم، جدیدترین کی-کار ساخت این برند که علاوه بر نسخه جدید، دو مدل تک ­ساخت Coleman وSnow Survivor هم از آن به نمایش درآمده است.

نسخه جدید این خودرو با چراغ‌های LED، اجزای پلاستیکی به رنگ مشکی و تایرهای پهن­‌تر همراه شده، درحالی‌که ارتفاع با 30 میلیمتر افزایش به 1.83 متر رسیده، اما طول و عرض همچنان بدون تغییر و برابر با 3.395 و 1.475 متر باقیمانده است.

محصولات میتسوبیشی اتو سالن توکیو 2023

طراحی کابین این خودروی چهارنفره تغییری نکرده و تنها نمایشگر 9 اینچی به همراه مسیریاب، روکش صندلی‌های جدید و کفپوش ضدآب را به خود می­‌بیند. میتسوبیشی دلیکا مینی از می 2023 و با قیمت 14 الی 17.5 هزار دلار وارد بازار ژاپن خواهد شد.

این خودرو همچنان با پیشرانه سه سیلندر 660 سی‌­سی قابل انتخاب است، که در نسخه تنفس طبیعی 52 اسب‌­بخار قدرت و 60 نیوتن‌متر گشتاور و در نسخه توربوشارژ 64 اسب‌­بخار قدرت و 100 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. نیروی پیشرانه به محور جلو یا هر دو محور (سفارشی) منتقل خواهد شد.

محصولات میتسوبیشی اتو سالن توکیو 2023

میتسوبیشی دلیکا مینی Coleman با رنگ صورتی تزئین شده و ریل سقفی، تایرهای آفرود و گل­‌پخش­‌کن را به همراه دارد، درحالی‌که بدنه نسخه Snow Survivor با الهام از کوهستان برفی تزئین شده و تایرهای چهار فصل Open Country ساخت تویو و لوازم کمپینگ مجهز شده است.

نسخه Black Edition Premium از دو کراس‌­اور این برند یعنی اکلیپس کراس و اوتلندر با رنگ خاکستری تیتانیوم و جزئیات مشکی همچون رینگ‌ها و بخشی از کاپوت، چهره دیگری از این خودروها را به نمایش می­‌گذارد.

محصولات میتسوبیشی اتو سالن توکیو 2023

میتسوبیشی مینی کب Mieve B-Leisure Style II هم با رنگ‌آمیزی شاد بدنه، لوازم جانبی همچون اسکوتر و ابراز ماهیگیری و همچنین وجود میز، صندلی، پروژکتور و تختخواب در فضای کابین، سعی در جلب نظر جوانان علاقمند به سفر داشته است.

نسخه Smooth x Tough از میتسوبیشی Ek کراس EV هم سعی داشته به یاری تایرهای چهارفصل، رنگ خاکستری مات بدنه، چراغ‌های LED روی ریل سقفی و قطعه محافظ سپر عقب، این خودروی کوچک برقی را به کراس‌­اورها شبیه سازد.

محصولات میتسوبیشی اتو سالن توکیو 2023

کانسپت Snow Survivor براساس ون دلیکا D:5 هم برای علاقمندان به سفر معرفی شده است، خودرویی که امسال 55 ساله می‌­شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران